logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۸۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبرداد

آغاز استعلام الکترونیکی سلامت مسافران از فردا در زنجان

آغاز-استعلام-الکترونیکی-سلامت-مسافران-از-فردا-در-زنجان-
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: استعلام الکترونیکی سلامت مسافران از فردا، 27 آبان ماه سال جاری در زنجان آغاز می‌شود.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس بند 7مصوبات نشست چهل و دوم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از فردا تا اطلاع ثانوی ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است.

وی افزود: بر همین اساس خدمات به بیماران کووید 19 ممنوع بوده و همه شرکت‌های مسافربری موظفند پیش از فروش بلیط و همچنین در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.

این مسئول بیان داشت: سلامت مسافران به صورت الکترونیکی و از طریق سکوی سروا سازمان فنآوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به متقاضی خودداری می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بسترهای لازم نرم‌افزاری مربوط به اجرای مصوبات مذکور انجام و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدقالچی از نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان مسافری و باری استان زنجان خبرداد و گفت: در حال حاضر این رعایت به 80 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شماره پیامکی نصب شده بر روی اتوبوس‌ها ارسال کنند، افزود: به شکایات مردم در این خصوص رسیدگی می‌شود.

این مسئول با اشاره به کاهش میزان مسافر در درون شهری و برون شهری در استان زنجان، گفت: رعایت استفاده 50 درصدی از ظرفیت از سوی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ضروری است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر