logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

مه‌آلودگی محورهای کوهستانی استان زنجان/ رانندگان با احتیاط تردد کنند

مه‌آلودگی-محورهای-کوهستانی-استان-زنجان-رانندگان-با-احتیاط-تردد-کنند
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه بارش‌ها در سطح استان به صورت پراکنده است گفت: در حال حاضر مشکلی در تردد در محورها وجود ندارد اما محورهای کوهستانی مه آلود بوده و با کاهش دید افقی همراه است.

محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محور‌های استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بارش در محورهای استان به صورت پراکنده است اما سطح جاده لغزنده بوده و رانندگان با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته بارش‌ها در محورهای کوهستانی به صورت برف بود عنوان کرد: در حال حاضر نیز تردد در این محورها با احتیاط انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه گردنه‌ پاپایی و زنجان- تهم- چورزق و سایر گردنه ها مه آلود بوده و با کاهش دید افقی همراه است افزود: طی 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ موردی از تصادفات در محورهای استان زنجان گزارش نشده است.

وی افزود: بر این اساس به دلیل لغزندگی جاده‌ها و مه غلیظ به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط بیشتری تردد کرده و به دلیل کاهش میدان دید از سبقت غیرمجاز خودداری کنند و با چراغ‌های روشن در مسیرهای مه‌آلود حرکت کنند.

عظیمی در ادامه با اشاره به اینکه طرح زمستانی پلیس راه نیز از 15 آذرماه در استان زنجان آغاز خواهد شد افزود: با شروع طرح زمستانی اکیپ‌های پلیس راه در محورهای کوهستانی به ویژه گردنه‌ها مستقر خواهند شد تا به مردم خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه با اعلام هواشناسی بارندگی در استان تا روز جمعه تداوم خواهد داشت بنابراین رانندگان حتما با تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند افزود: از مردم درخواست داریم به خاطر بیماری کرونا و هم به خاطر وضعیت بارش‌ها از سفرهای غیرضرور جدا خودداری کنند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر