logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۸۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان خبرداد

کمبود شدید لاستیک پراید و پیکان در زنجان/ افزایش 60 درصدی قیمتها در راه است

کمبود-شدید-لاستیک-پراید-و-پیکان-در-زنجان-افزایش-60-درصدی-قیمتها-در-راه-است
رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان با اشاره به کمبود شدید لاستیک پراید و پیکان در زنجان گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده از سوی دولت قیمت لاستیک از اول آذر 60 درصد افزایش می‌یابد.

بهمن اسکندری امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: از دو ماه گذشته لاستیک پیکان و پراید در زنجان کمیاب شده است و در این زمینه با کمبود شدید مواجه هستیم.

وی ادامه داد: اگر در گذشته 500 حلقه از سوی شرکت‌های تولید لاستیک ارسال می‌شد، در حال حاضر تنها 100 حلقه به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود.

این مسئول یکی از دلایل مهم کمبود لاستیک پراید و پیکان را عدم ارسال از سوی شرکت‌های تولید کننده عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه نمایندگی‌ها در واریز مبلغ مشکل ندارند، اما ارسالی انجام نمی‌شود.

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان قیمت لاستیک سهمیه‌ای پیکان را در حال حاضر 542 هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت دو حلقه لاستیک پراید نیز به صورت سهمیه ای 718 هزار تومان است.

اسکندری با بیان اینکه در استان زنجان 80 نمایندگی در زمینه توزیع لاستیک فعالیت می‌کنند، افزود: افراد برای دریافت لاستیک مورد نظر خود حتما باید در سامانه ثبت‌نام کرده و سپس برای دریافت لاستیک اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظارت بر بازار کم است که این امر موجب عدم ساماندهی مناسب و کمبود برخی اقلام لاستیک در کشور شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر