logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با اختصاص 19 میلیارد تومان اعتبار؛

27 راه روستایی استان زنجان امسال بهسازی می‌شود

-27-راه-روستایی-استان-زنجان-امسال-بهسازی-می‌شود
رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در قالب طرح ابرار، 27 راه روستایی استان زنجان بهسازی شده و یا ارتقا می‌یابند.

رسول آدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: 27 پروژه راه روستایی به طول 160 کیلومتر در قالب طرح ابرار در استان بهسازی و ارتقا داده می‌شود.

وی میزان اعتبار این پروژه‌ها را 19 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با وجود تخصیص 6 میلیارد تومانی معادل 19 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها در استان  هزینه شده است.

این مسئول یادآور شد: پروژه‌های این طرح شامل همه راه‌های روستایی بالای 20 خانوار می‌شود و روستاهای کمتر از 20 خانوار در سال‌های آینده بهسازی می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های طرح ابرار به صورت فاز بندی اجرایی می‌شود، ادامه داد: با توجه به طولانی شدن مدت تخصیص اعتبار، احتمال ادامه دار بودن این پروژه‌ها برای سال آینده نیز وجود دارد.

آدمی محدودیت فصل کاری را مانع اجرای پروژه‌های راه روستایی عنوان کرد و گفت: در شهرستان‌های ایجرود، خرم‌دره و ابهر روستاهای بالای 20 خانوار از راه آسفالته برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه محرومیت برخی شهرستان‌ها بالا بوده و تلاش شده است پروژه‌ها بر اساس محرومیت مناطق اجرایی شود، افزود: امسال این پروژه‌ها در شهرستان‌های زنجان، طارم، ماهنشان و خدابنده اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر