logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۰۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

دولت موافق اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیست

دولت-موافق-اجرای-همسان-سازی-حقوق-بازنشستگان-نیست
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دلیل بار مالی طرح همسازی سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با اجرای این طرح موافق نیست.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح بسته حمایت معیشتی به صورت دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در صورت تصویب نهایی اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بار مالی این طرح 50 هزار میلیارد تومان است که مجلس بدون ایجاد بار مالی باید منابع آن را تامین کند تا شورای نگهبان این طرح را تایید کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از این طرح مربوط 20 میلیون نفر به صورت ویژه است که مبلغ 120 هزار تومان برای هر عضو خانوار واریز می‌شود.

طاهری با بیان اینکه 40 میلیون نیز به مبلغ کمتری دریافت می‌کنند، افزود: این طرح با شارژ کارت بانکی افراد اجرایی می‌شود تا مردم بتوانند کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی از ساماندهی و هم طرازی حقوق بازنشستگان کشور در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: به دلیل بحث‌های مالی دولت موافق اجرای این طرح نیست.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جزئیات این طرح در کمیسیون بودجه با کار کارشناسی در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن و به صورت قانون ابلاغ می‌شود.

طاهری یادآور شد: این طرح به صورت دو فوریت تصویب شده است تا هر چه سریعتر به صورت قانون در کشور اجرایی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر