logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۸۰۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

استقرار راهداران زنجان در گردنه‌های خانچای، تهم و ماهنشان

استقرار-راهداران-زنجان-در-گردنه‌های-خانچای،-تهم-و-ماهنشان-
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راهداری زمستانی در گردنه‌های استان زنجان از 15 آبان آغاز شده است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: راهداران استان زنجان در گردنه‌های مهم و برف گیر استان از 15 آبان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه راهداران استان در گردنه‌های خانچای جاده تهم و جاده ماهنشان مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: از اول آذر کشیک‌های دائمی در همه گردنه‌های استان مستقر می‌شوند.

این مسئول از به کارگیری 500 نفر در راهداری زمستانی استان زنجان خبرداد و گفت: راهداری زمستانی نیازمند عملیات‌های مختلفی است که به همین دلیل از نیروهای زبده در این زمینه استفاده می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت: در راهداری زمستانی امسال بیش از 280 دستگاه ماشین‌آلات سنگین به کارگیری شده و عملیات راهداری و بازگشایی جاده‌های اصلی و فرعی را انجام می‌دهند.

 یوسفی از فعالیت  32 راهدارخانه برای انجام خدمات راهداری زمستانی خبرداد و گفت: راهدارخانه‌های استان مجهز شده و فعالیت‌های خود را در طول فصل زمستان انجام می‌دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر