logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۸۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات فوتبال استان زنجان:

فوتبال زنجان، نیازمند حمایت مالی است

فوتبال-زنجان،-نیازمند-حمایت-مالی-است
دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه فوتبال زنجان، نیازمند حمایت مالی است، گفت: در پاسخ به منتقدان که می‌گویند چرا هیئت فوتبال یک تیم به مسابقات لیگ نمی‌دهد باید عرض کنم که مگر ما می‌خواهیم تیم بدهیم؟! بلکه باید اسپانسر یا همان حامی باشد تا بتوان بک تیم تشکیل و روانه مسابقات کرد.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت فوتبال در قالب 2 بخش است.

وی با بیان اینکه بخش اول مربوط به کارهای معمول هیات فوتبال است، خاطرنشان کرد: این کارها اهم آن‌ها برگزاری مسابقات و پیگیری امور است را ما با همراهی رئیس، اعضای هیات‌رئیسه و کمیته‌ها انجام می‌دهیم.

ناصحی با بیان اینکه بخش دیگر کار، خارج از عهده هیات فوتبال است، افزود: برای مثال؛ جهت تیمداری باید اسپانسر وجود داشته باشد و مدیران استان و واحدهای تولیدی حمایت کنند تا تیمداری انجام شود.

وی با بیان اینکه رئیس هیات به تنهایی نمی‌تواند تیمداری کند، تصریح کرد: رئیس هیات، پیگیری‌های لازم برای خرید امتیاز تیم را انجام می‌دهد اما تیمداری، نیاز به حمایت دارد.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه مدیریت داخل مجموعه هیات، خوب است، گفت: هیات دارای کمیته‌های انضباطی، استیناف، مسابقات، فوتبال، فوتسال، مربیان و جوانان بوده و همچنین مدارس فوتبال را داریم که همه آن‌ها فعال هستند اما به درد نمی‌خورد زیرا ویترینی نداریم که آن هم باید از طریق مدیران بالا درست شود.

وی با اشاره به وضعیت بسیار خوب داوری زنجان در سطح کشور اظهار داشت: امیرسامان سلطانی با 24 سال سن، یکی از نخبگان داوری آسیا است که در هفته اول لیگ برتر در بازی استقلال و مس رفسنجان به عنوان جوانترین داور به عنوان داور چهارم حضور داشت.

ناصحی خاطرنشان کرد: احتمال بازی دادن به امیرسامان سلطانی در هفته‌های آینده لیگ، وجود دارد و این داور در حد آسیاست.

وی افزود: مجید محمدی نیز پارسال در مسابقات لیگ یک فوتبال، قضاوت می‌کرد که امسال می‌تواند در لیگ برتر قضاوت کند.

ناصحی یادآور شد: تورج عیوض‌محمدی، کمک‌داور ابهری نیز به صورت یک هفته در میان در حساس‌ترین بازی‌های کشور به عنوان کمک‌داور حضور پیدا می‌کند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان در خصوص مسابقات فوتبال داخل استان گفت: تیم‌ها آماده شده بودند و ما نیز در تمام رده‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم و قرعه‌کشی هم انجام شده بود اما مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

وی با بیان اینکه منتظر مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد کرونا هستیم، اظهار داشت: وضعیت قرمز کرونا سبب شده که امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد.

ناصحی با انتقاد از افرادی که می‌گویند فوتبال زنجان خوابیده است، تصریح کرد: به دلیل اهمیت سلامتی جامعه، فوتبال از دید ستاد کرونا اولویت پنجم یا ششم است و ما هم نمی‌خواهیم که یک مسابقه برگزار کنیم و بعد از آن چند نفر، مبتیلا به کرونا شوند به همین دلیل از دستورات ستاد کرونا تبعیت می‌کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر