logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۸۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

کُشتی، میراث ملی است/ حمایت از کشتی استان زنجان را پیگیری می‌کنم

کُشتی،-میراث-ملی-است-حمایت-از-کشتی-استان-زنجان-را-پیگیری-می‌کنم
امام جمعه زنجان گفت: حمایت مالی از ورزش قهرمانی به‌ویژه کشتی، تمام بستر برای پیشرفت نبوده و در کنار آن، تفکر عملی نیز برای پیاده‌سازی برنامه‌ها لازم است.

به گزارش موج رسا; آیت‌اله علی خاتمی در دیدار رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: پیدا کردن دلایل عقب‌رفت و کاهش تعداد کشتی‌گیران، اقدام خوب و در واقع قدم اول است.

وی با بیان اینکه پس از پیدا کردن دلایل، نوبت به رفع عیوب می‌رسد، خاطرنشان کرد: برای رفع عیوب باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه حمایت مالی، تنها الزام برای پیشرفت نیست، گفت: اگر حامل خوبی باشد اما تفکر منطقی و عملیاتی وجود نداشته باشد نتیجه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه اقتضائات و شرایط در زمان‌های مختلف، متفاوت بوده است، اظهار داشت: زمانی، نیاز به سینه‌سپر کردن و زور بازو برای دفاع بود اما امروز، مرزها با ابزارهای الکترونیکی کنترل می‌شود.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: هر وقت، نیاز احساس شده، عرصه نیز برای رشد، فراهم بوده است.

وی تصریح کرد: تقویت و پیشرفت ورزشکاران باید از مدارس آغاز شود.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی، باید در حوزه تفکرات عملی از ظرفیت‌های سمن‌ها، تشکل‌ها، گروه‌ها و پیشکسوتان نیز استفاده شود تا زمینه روانی لازم برای پیشرفت این رشته ورزشی فراهم شود چرا که کشتی، میراث ملی است.

امام جمعه زنجان گفت: در خصوص حمایت از ورزش کشتی استان زنجان هر موردی که برای کمک به جوانان لازم باشد تا حد توان، پیگیری‌ می‌کنم.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر