logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۸۰۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر آموزش و پرورش:

جهاد آموزشی و شبانه‌روزی معلمان مغفول مانده است

جهاد-آموزشی-و-شبانه‌روزی-معلمان-مغفول-مانده-است
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: جهاد شبانه روزی معلمان در شرایط امروز جامعه مغفول مانده و به آن توجه نمی‌شو

به گزارش موج رسا; علیرضا کاظمی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش زنجان اظهارداشت: پست‌ها بر اساس ابتلا و امتحان برای انسان‌ها محسوب می‌شود که مسئولیت‌ها در صورت استفاده برای خدمت نعمت است.

وی افزود: در نظام تعلیم و تربیت، پست‌ها ارزشمند بوده و در پایان مسئولیت طلب غفران از خداوند متعال ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طول مدیریت مهم نبوده بلکه میزان اثرگذاری آن مهمتر است، گزارشی که از سوی مدیرکل آموزش و پرورش زنجان ارائه شد، مملو از فعالیت‌های تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه جهاد آموزشی معلمان دیده نمی‌شود اگرچه شبانه‌روز فعالیت می‌کنند،افزود: امروز آموزش پیچیده و کار مضاعفی را می‌طلبد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شاهد زحمات آقای رفیعی بودم و مظفری نیز نیازی به معرفی ندارد چرا که چهره آشنای آموزش و پرورش زنجان است.

با حضور علیرضا کاظمی،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، آیین تکریم و معارفه،مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات ابراهیم رفیعی تقدیر و حسن مظفری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد.

آبی‌پور معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: یک فرزند استان از سمت مدیرکلی آموزش و پرورش می‌رود و فرزند دیگری جایگزین می‌شود که این تغییر و تحول مبارک است.

وی افزود: امیدوارم با توجه به انتظارات رهبر معظم انقلاب از دستگاه آموزش و پرورش و وزیر آموزش و پرورش فرزندان آتی خوبی برای کشور تربیت شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر