logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

7.5 میلیارد تومان برای بازسازی 30 دستگاه اتوبوس شهری زنجان اختصاص یافت

7.5-میلیارد-تومان-برای-بازسازی-30-دستگاه-اتوبوس-شهری-زنجان-اختصاص-یافت
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در نشست مشترک با نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد حمایت‌هایی برای توسعه شهر زنجان انجام شود که یکی از آن‌ها اختصاص 7.5 میلیارد تومان برای بازسازی و وارد چرخه کردن 30 دستگاه اتوبوس حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان است.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این نشست که با پیگیری و همت مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نمایندگانی از وزارت کشور و نیرو و همچنین بنیاد مستضعفان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 50 درصد از اعتبار مربوط به بازسازی اتوبوس‌ها محقق شده است، خاطرنشان کرد: این اعتبار برای بازسازی 15 دستگاه اتوبوس است.

مرادلو در خصوص ابلاغ 50 درصد باقی‌مانده افزود: این اعتبار نیز برای بازسازی 15 دستگاه دیگر است و در صورتی که اسناد مربوطه را ارائه دهیم، اعتبار ان با مساعدت وزارت کشور، محقق خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان، خروجی دوم این نشست را اختصاص تسهیلات برای خرید 20 دستگاه مینی‌بوس شهری بیان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از وام‌های کم‌بهره برای خرید مینی‌بوس و سرویس‌دهی درون‌شهری استفاده کنند.

وی اظهار داشت: مورد بعدی که پیگیری شد 6.5 هکتار از باغ هاشمی‌نژاد توسط بنیاد مستضعفان در شرق منطقه نجف‌آباد زنجان در اختیار شهرداری قرار گرفت تا یک پارک با الگوی مناسب در این منطقه ساخته شود.

مرادلو با بیان اینکه یکی از مهمترین مواردی که به دنبال آن بودیم، حمایت از پروژه سبزه‌میدان بود، خاطرنشان کرد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به زنجان، اعتباری برای این پروژه اختصاص نیافت اما نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس در سفر خود قول مساعدت 40 میلیارد تومان را داده بود که این موضوع را نیز در نشست مشترک پیگیری کردیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حمایت و مساعدت، قدم‌هایی برداشته شود تا شهرداری زنجان با سرعت بیشتری این پروژه را ادامه داده و قبل از موعد مقدد به اتمام برساند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر