logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۸۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

تشکیل کمیته‌های 9 گانه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

تشکیل-کمیته‌های-9-گانه-مرحله-سوم-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: کمیته‌های 9 گانه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان تشکیل شده است و همزمان با هفته بسیج این رزمایش برگزار می‌شود.

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر کمک‌های مومنانه برای توزیع در هفته بسیج از سوی پایگاه‌های بسیج استان در حال جمع‌آوری است.

وی از تشکیل کمیته‌های 9 گانه مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خبرداد و گفت: فعالیت‌های این مرحله توسط 9 کمیته پیگیری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته‌های تهیه و توزیع سبد معیشتی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، اشتغال، توزیع لوازم التحریر و لوازم کمک آموزشی، بهداشت و درمان، ازدواج آسان  و تهیه جهیزیه، مسکن، آموزش و پرورش در استان برای اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه تشکیل شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در مرحله جدید نیز به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود، ادامه داد: این کمک‌ها 5 آذر مصادف با روز بسیج توزیع می‌شود.

بابایی از ادامه همکاری بسیج با ستاد کرونای استان و ضد عفونی معابر خبرداد و گفت: طرح جدید بسیج برای کرونا این هفته ابلاغ و فعالیت‌های آن پیگیری می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر