logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۸۰۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اولین شهیده مدافع سلامت زنجان به دیار حق شتافت

اولین-شهیده-مدافع-سلامت-زنجان-به-دیار-حق-شتافت
اكرم احديان، پرستار شاغل در بيمارستان ولي‌عصر(عج) زنجان بعد از تحمل يك ماه رنج و سختي و بستري در اثر ابتلا به ویروس کرونا به ديار حق شتافت.

به گزارش موج رسا; اکرم احدیان، پرستار شاغل در بیمارستان ولی‌عصر(عج)، اولين شهيده جامعه پرستاري استان زنجان است.

استان زنجان نیز مانند سراسر دنیا حدود 9 ماه است که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و کادر بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت مردم در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند.

شهیده اکرم احدیان، سومین شهید مدافع سلامت استان به شمار می‌رود. پیش از این نیز شهیدان اسداله شیخ‌جابری و حمزه مقدم در راه مبارزه با ویروس کرونا و دفاع از سلامتی جامعه، جان خود را فدا کرده بودند.

رحیم مقدم، مسئول روابط عمومی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان در این رابطه به خبرنگار موج رسا؛ گفت: اکرم احدیان، اولین شهیده مدافع سلامت استان زنجان بوده که بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این شهیده کمتر از 50 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: این پرستار 20 روز بود که در بیمارستان ولی‌عصر(عج) بستری بود.

مقدم اظهار داشت: این پرستار، بیماری زمینه‌ای نداشت و فقط به دلیل ابتلا به ویروس کرنونا جان خود را از دست داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت آمار بستری بیماران در بیمارستان ولی‌عصر(عج) گفت: آمار روزانه به صورت رسمی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود اما به طور متوسط روزانه بیش از 40 نفر بستری و حدود 10 نفر فوتی وجود دارد.

مسئول روابط عمومی بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان تصریح کرد: رعایت توصیه‌های ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی، عامل بسیار مهمی در کاهش ابتلا به ویروس کورنا است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر