logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۸۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

واریزی دوم متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان سال اخذ می‌شود

واریزی-دوم-متقاضیان-طرح-اقدام-ملی-مسکن-تا-پایان-سال-اخذ-می‌شود
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، تا پایان سال واریزی دوم اخذ می‌شود.

سعید شاهین فر امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: از بین پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن پروژه یک هزار و 296 واحدی سقف‌ریزی شده و برای پایان سال قسط دوم نیز واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در کوی زنگان در شرق گلشهر قرار دارد، افزود: برای سایر پروژه‌ها نیز زمان واریز اقساط اعلام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: 11 پروژه برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 6 پروژه کلید خورده و 5 پروژه در مرحله تهیه نقشه و ارسال به نظام مهندسی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 18 هزار واحد مسکونی احداث می‌شود، افزود: 15 هزار واحد مسکونی در شهرزنجان احداث می‌شود.

شاهین‌فر افزود: از 15 هزار مسکن در نظر گرفته شده برای شهر زنجان، عملیات اجرایی 5 هزار و 800 مسکن آغاز شده است و مابقی نیز پروژه‌ها نیز در حال نقشه‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه برای 10 هزار واحد مسکونی زمین اختصاص یافته است، افزود: برای 5 هزار واحد مسکونی نیز در حال پیش‌بینی زمین هستیم و برای 6 پروژه نیز نقشه‌برداری انجام می‌شود.

این مسئول گفت: همچنین در قالب طرح اقدام مسکن با نیروی انتظامی برای احداث 350 واحد تفاهم‌نامه شده است و قرار است 120 واحد نیز در قالب تفاهم‌نامه انجام شده برای اداره کل ورزش و جوانان نیز مسکن احداث شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از ادامه واگذاری زمین برای ساخت مسکن گروهی خبرداد و گفت: با این واگذاری‌ها 580 واحد مسکونی به صورت گروهی احداث می‌شود.

شاهین‌فر بیان داشت: تفاهم‌نامه طرح مسکن نیز با عنوان فرهنگیان منعقد و این پروژه نیز در داخل طرح اقدام ملی مسکن احداث می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر