logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۸۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

میزان شیوع بیماری کرونا در زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

میزان-شیوع-بیماری-کرونا-در-زنجان-بالاتر-از-میانگین-کشوری-است
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه روند شیوع بیماری کرونا در زنجان در حال افزایش است گفت: اگر همین روند تداوم داشته باشد با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم شد‌.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سه‌شنبه هفته جاری ستاد کرونا استان زنجان برگزار خواهد شد و اعمال محدودیت‌های جدید به تصمیم ستاد کرونا بر می‌گردد اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های جدید با تایید اعضای ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اعمال محدودیت توسط ستاد ملی کرونا ابلاغ شده که باید این ابلاغیه به تایید ستاد کرونا استان زنجان نیز برسد.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه وضعیت شیوع کرونا در استان زنجان بسیار نگران کننده است عنوان کرد: متاسفانه همچنان روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها و مبتلایان روز به روز افزایش یافته است ابراز کرد: روند شیوع بیماری کرونا در استان زنجان براساس جمعیت بالاتر از میانگین کشوری است که این موضوع نگرانی‌ها را دوچندان می‌کند.

عسگری با تاکید براینکه متاسفانه در گوشه کنار استان شاهد برگزاری برخی از مراسمات هستیم افزود: متاسفانه مردم در ایام تعطیلات در تفزجگاه‌ها و باغات مراسمات خانوادگی برگزار می‌کنند که این امر موجب افزایش شیوع بیماری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه آرامستان را تعطیل کردیم اما عده ای از مردم از روی دیوارهای آرامستان وارد محوطه آرامستان می‌شوند که این اقدام شایسته مردم زنجان نیست.

فرماندار زنجان با اشاره به بسته بودن مسیر گاوازنگ زنجان بیان کرد: با این وجود متاسفانه برخی‌ها بدون توجه به شیوع بیماری کرونا در فضاهای سبز حضور دارند.

وی با تاکید براینکه این روزها عوامل درمانی استان سعی دارند مبتلایان را سریعتر شناسایی کنند تا زمان بستری‌ها کمتر باشد خاطرنشان کرد: اگر سرعت شیوع بیماری به همین روال تداوم داشته باشد با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر