logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر هیات فوتبال استان زنجان:

انتخابات هیات فوتبال در آینده نزدیک برگزار می‌شود/ سرقتی از هیات فوتبال زنجان نشده است

انتخابات-هیات-فوتبال-در-آینده-نزدیک-برگزار-می‌شود-سرقتی-از-هیات-فوتبال-زنجان-نشده-است
دبیر هیات فوتبال استان زنجان با اشاره به ثبت‌نام 9 نفر به عنوان داوطلب ریاست این هیات گفت: پس از طی مراحل و مشخص شدن نفرات نهایی برای ورود به انتخابات هیات فوتبال، این انتخابات طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; موج رسا؛ اظهار داشت: انتخابات هیات فوتبال استان با توجه به اساسنامه فدراسیون مصوب سال 94 برگزار می‌شود ضمن اینکه انتخابات هیات چند استان دیگر نیز طی ماه‌های اخیر بر اساس همین اسانامه برگزار شده است.

وی با اشاره به مهلت یک هفته‌ای برای ثبت‌نام داوطلبان، خاطرنشان کرد: یک هفته کاری (بدون احتساب تعطیلات) از 27 مهر تا 5 آبان‌ماه برای ثبت‌نام داوطلبان مهلت داده شد و از روش‌های مختلف نیز اطلاع‌رسانی لازم برای ثبت‌نام افراد واجد شرایط صورت گرفت که در نهایت 9 نفر داوطلب ریاست هیات فوتبال شدند.

ناصحی در خصوص افراد شاخص که داوطلب هیات شده‌اند، ابراز کرد: فریدون اصفهانیان، رئیس کنونی هیات، سیدحسین موسوی و یکی از اعضای فعلی هیات‌رئیسه استان در بین داوطلبان وجود دارند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیات گفت: ابتدا کمیته سه نفره‌ای با حضور نماینده اداره کل ورزش و جوانان، رئیس حقوقی و دبیر هیات فوتبال استان جهت بررسی مدارک داوطلبان از بُعد فنی، تحصیلی، مدیریتی و سوابق اجرایی، تشکیل شده و سپس جهت استعلام به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی، پاسخ استعلام تمام داوطلبان به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: این کار طبق اساسنامه فدراسیون است زیرا ممکن است فردی در بررسی‌های استانی، رد صلاحیت شده اما با اعتراض و پیگیری در فدراسیون مورد تایید قرار گیرد یا برعکس این موضوع اتفاق بیفتد.

ناصحی در خصوص انتقادات نسبت به اینکه فریدون اصفهانیان مدت زیادی رئیس هیات فوتبال بوده و به این میز چسبیده است، گفت: اصفهانیان، رئیس کنونی هیات فوتبال استان و عضو هیات رئیسه و سرپرست کمیته داوران فدراسیون بوده و صاحب کرسی و فرد قابل نفوذی است که 8 سال، ریاست هیات فوتبال استان را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: رئیس کنونی هیات فوتبال استان در پاسخ به این انتقاد که مبنی بر اینکه چرا 8 سال در این پست قرار دارد، می‌گوید اگر احساس کنم در بین کاندیداها یک فرد قوی‌تر از من از نظر مدیریتی، اجتماعی و ورزشی بیاید و بتواند فوتبال زنجان را رونق داده و موجب شکوفایی شود، هیات فوتبال را تقدیم وی کرده و برای توسعه و پیشرفت فوتبال استان با او نیز همکاری می‌کنم.

ناصحی تصریح کرد: اصفهانیان می‌گوید که من به این میز نچسبیده‌ام اما فردی قوی‌تر از من نیز به این عرصه وارد نشده است.

*‌ دزدی نشده، اسناد هیات را از بین برده‌اند

دبیر هیات فوتبال استان زنجان در خصوص دزدی از این هیات گفت: روز سه‌شنبه 13 آبان، مصادف با 17 ربیع‌الاول تا ساعت 19 در هیات بودیم که اتفاقی نیفتاد اما فردا که آمدیم، برق مجموعه قطع شده بود که با بررسی‌ها مشخص شد تعدادی از اسناد و مدارک مربوط به کمیته مسابقات اعم از گزارش بازی‌ها و برنامه مسابقات را پاره کرده و به هم زده و خرابکاری کرده بودند و یک متنی هم بر روی دیوار نوشته بودند.

ناصحی با بیان اینکه بلافاصله موضوع را با حراست اداره کل ورزش و جوانان در میان گذاشتم، اظهار داشت: به نیروی انتظامی نیز اطلاع داده شد و اقدامات لازم از قبیل انگشت‌نگاری و خط‌نگاری توسط پلیس آگاهی در حال انجام و کاوش است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تجهیزاتی از هیات فوتبال به سرقت نرفته است، خاطرنشان کرد: حتی یکی از همکاران مقداری پول نقد در کشوی خود داشت که در هنگام ریخت و پاش و به هم زدن مدارک از دید سارق، پنهان مانده و سرقت نکرده بودند.

ناصحی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های مربوطه در جریان موضوع هستند و کماکان پیگیر این حادثه هستیم. // آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر