logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۸۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبرداد

ساخت 5 مستند از شهدای زنجان توسط جهاد دانشگاهی

ساخت-5-مستند-از-شهدای-زنجان-توسط-جهاد-دانشگاهی
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به ساخت 5 مستند از شهدای زنجان توسط جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت‌های بخش آفرینش‌های هنری کنگره 3535 شهید استان زنجان از چند ماه گذشته آغاز به کار کرده است.

کامران جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بخش آفرینش‌های هنری کنگره 3535 شهید استان زنجان به جهاد دانشگاهی واگذار شده است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش آفرینش‌های هنری علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های شعر، خاطره‌نویسی، داستان کوتاه و قطعات تصویری و طراحی به جهاد دانشگاهی استان ارسال کنند، افزود: پوستر این برنامه طراحی و قرار است از بهمن ماه تبلیغات گسترده در سطح استان و کشور برای شرکت علاقه‌مندان انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا پایان تیرماه سال آینده می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری آثار، مراسم اختتامیه آن شهریور ماه سال آینده برگزار شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از طراحی پوستر جشنواره شعر کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد و گفت: این جشنواره در موضوعات شهدای مدافع حرم، شهدای غواص و شهدای مدافع سلامت برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه جشنواره‌های داستان نویسی و خاطرات شهدای غواص نیز در زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش آماده سازی قطعات صوتی و تصویری کنگره 3535 شهید استان نیز به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قطعات صوتی از نقش بانوان و سخنرانی‌های تاثیرگذار در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: بخش ویژه این بخش از کنگره مربوط به جمع‌آوری قطعات صوتی و تصویری نقش بانوان در دوران دفاع مقدس است.

این مسئول یادآور شد: بخش طراحی پوستر و برگزاری جشنواره خوشنویسی این کنگره نیز به جهاد دانشگاهی استان واگذار شده است و قرار است در زمینه وصیت‌نامه شهدا نیز فعالیت‌هایی انجام شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از ارائه فراخوان جشنواره داستان کوتاه کنگره 3535 شهید استان خبرداد و گفت: داستان‌های کوتاه از شهدای استان زنجان از زبان همرزمان و جانبازان جمع‌آوری و این داستان‌ها تبدیل به کتاب می‌شود.

جعفری از ساخت 5 مستند کوتاه 20 تا 40 دقیقه‌ای از زندگی شهدای استان زنجان خبرداد و گفت: این برنامه آغاز شده است و برنامه‌ریزی برای ادامه ساخت مستندهای دیگر ادامه دارد.

وی از برگزاری نمایشگاه آفرینش‌های هنری در شهریور ماه سال آینده خبرداد و گفت: آثار جمع‌آوری شده در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر