logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۸۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کوشنر پیشنهاد داد: ترامپ شکست را بپذیر

کوشنر-پیشنهاد-داد:-ترامپ-شکست-را-بپذیر
یک رسانه طرفدار دموکرات‌ها مدعی شد که داماد ترامپ به او پیشنهاد داده که ناکامی در انتخابات ۲۰۲۰ را بپذیرد و رقابت را واگذار کند.

به گزارش موج رسا; سی ان ان به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، به وی پیشنهاد داده که شکست در برابر جو بایدن رقیب دموکرات را بپذیرد.

این ادعا پس از آن مطرح شد که ترامپ به محض اقدام رقیب مبنی بر اعلان پیروزی، در بیانیه‌ای گفت: همه می‌دانیم چرا بایدن عجله داشت تا به دروغ اعلام پیروزی کند و رسانه‌ها هم به کمک او آمده‌اند. آنها نمی‌خواهند حقیقت آشکار شود. واقعیت این است که انتخابات به پایان نرسیده است. جو بایدن به عنوان برنده در هیچیک از ایالات به ثبت نرسیده است! چه برسد به اینکه برنده ایالت‌های کلیدی باشد که به بازشماری آرا رفته‌اند یا ایالت‌هایی که ستاد ما چالش‌های حقوقی مشروعی را در قبال آنها پیش گرفته است.

همزمان، شبکه «فاکس‌نیوز» به نقل از یک منبع ارشد در کاخ سفید گزارش داد که تیم حقوقی ترامپ، روز دوشنبه دادخواستی را برای زیر سوال بردن شفافیت روند شمارش آرا، به دادگاه ارائه خواهد کرد.

این رسانه آمریکایی همچنین احتمال داد زمانی که ترامپ مطمئن شود شانسی برای پیروزی ندارد، شکست را می‌پذیرد و به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت متعهد می‌شود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر