logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

فرمانداران زنجان موظف به تشکیل کمیته مبارزه با سد معبر و برخورد با متکدیان هستند

فرمانداران-زنجان-موظف-به-تشکیل-کمیته-مبارزه-با-سد-معبر-و-برخورد-با-متکدیان-هستند
استاندار زنجان گفت: همه فرمانداران باید کمیته مبارزه با سد معبر و برخورد با متکدیان را تشکیل داده و با چنین مواردی به جد برخورد شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه کمیسیون راه‌های استان زنجان، اظهارداشت: مصوبات جلسات گذشته به ویژه در حوزه شهرستان خدابنده باید گزارش دهی شود.

وی با بیان اینکه کمیته پایش تصویری جاده‌های استان باید راه‌اندازی و اقدامات گزارش شود، افزود: باید مطالب ارائه شده در کارگروه‌های تخصصی بررسی و نتیجه در این جلسه ارائه شود.

مقام عالی استان زنجان گفت: در هفته آینده از مسیرهای پر تصادف شهرستان خدابنده بازدید و تصمیم‌گیری های لازم در جلسه مشترک با فرماندار این شهرستان اتخاذ می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به افزایش تعداد فوتی‌ها در جادده‌های روستایی استان، افزود: علت سه برابر شدن میزان فوتی‌های شهرستان ماهنشان نیز باید بررسی شود.

حقیقی تصریح کرد: کمیته شهرستانی ایمنی راه‌های شهرستانی در فرمانداری‌ها برگزار و در جلسه استانی نتایج آن گزارش‌دهی شود.

وی برضرورت ارائه راهکارهای فرهنگی و روانشناسی برای کنترل افزایش تصادفات تاکید کرد و گفت: باید از راهکارهای عملی اساتید جامعه شناسی و روانشناسی برای کاهش تصادفات در استان به عنوان موضوع پژوهشی استفاده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: همه فرمانداران باید کمیته مبارزه با سد معبر و برخورد با متکدیان را تشکیل داده و با چنین مواردی به جد برخورد شود.

استاندار زنجان برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط وانتی‌ها تاکید کرد و گفت: باید آموزش‌های لازم را به این افراد ارائه داد.

حقیقی ادامه داد:  برخی مغازه‌داران پیاده راه را ملک شخصی خود دانسته و به حقوق افراد تجاوز می‌کنند که باید جلوی چنین اقداماتی گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: روند افزاینده تصادفات چهار ماه امسال در حال حاضر کاهشی است و همه آمار تصادفات جاده‌ای و شهری و روستایی نزولی است.

مهرداد سلطانی برضرورت تقویت تابلوهای کاهش تصادفات تاکید کرد و گفت: اصلاح حداقل ۴ نقطه در هر شهرستان پیشنهاد خوبی برای اجرا است.

وی ساماندهی سد معبر را ضروری دانست و افزود: باید به عنوان سد معبر با افراد متخلف برخورد شود تا شاهد کاهش تصادفات درون شهری باشیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر