logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۸۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راهور استان زنجان خبر داد

فوت ۲۰ نفر در تصادفات درون شهری زنجان

فوت-۲۰-نفر-در-تصادفات-درون-شهری-زنجان
جانشین پلیس راهور استان زنجان گفت: ۲۰ تصادف در هفت ماه گذشته در سطح شهرهای استان زنجان ثبت شده است.

به گزارش موج رسا; سیدحبیب موسوی امروز در کمیسیون ایمنی راه‌های استان زنجان اظهار داشت: تصادفات درون شهری در کل استان ۵.۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: امسال ۲۰ نفر در تصادفات درون شهری استان زنجان فوت شده‌اند که نسبت به سال گذشته یک نفر افزایش داشته است.

این مسئول سواری و موتورسیکلت را بیشترین وسیله‌های درگیر در تصادفات عنوان کرد و گفت: ۵۱ مورد واژگونی در استان زنجان در هفت ماهه ثبت شده است‌.

جانشین پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اعمال  محدودیت در ورودی‌های شهر زنجان بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان زنجان، افزود: برای  ۱۴۰ خودرو اعمال قانون شده و ۲ هزار وسیله نقلیه برگردانده شد.

موسوی بیان داشت: هیچ تنشی در استان در خصوص اعمال محدودیت‌ها اتفاق نیفتاد و به دلیل کاهش ترددها، هفته گذشته تصادف منجر به فوت و جرح در شهر زنجان نداشتیم.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: بیشترین تصادفات در محور خدابنده به ابهر در هفت ماه گذشته ثبت شده است.

وی گفت:  ۴۰۹ فقره تصادف راه‌های روستایی که ۱۷ درصد تصادفات استان را شامل می‌شود در هفت ماه گذشته ثبت شده است که علت  ۲۷ درصد تصادفات واژگونی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: محمود آباد در قیدار بیشتر تصادفات روستایی را به خود اختصاص داده و عدم توجه به جلو به علت خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین عامل تصادفات استان زنجان است.// ن

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر