logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه زنجان:

برنامه‌های هفته پژوهش با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید، برگزار می‌شود

برنامه‌های-هفته-پژوهش-با-شعار-پژوهش-و-فناوری-در-خدمت-جهش-تولید،-برگزار-می‌شود
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش از 15 تا 20 آذرماه به صورت همزمان با سراسر کشور، گفت: برنامه‌های امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; جمال داودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته پژوهش طبق برنامه ابلاغی از سوی ستاد ملی هفته پژوهش و طی هماهنگی بین وزارت‌های کشور و علوم مانند سال‌های گذشته به صورت مشترک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد جشنواره دارای 3 کمیته است، خاطرنشان کرد: مسئولیت کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری بر عهده دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه است.

داودی افزود: مسئولیت کمیته جشنواره دانش‌آموزی با اداره کل آموزش و پرورش و همچنین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار نیز با مسئولیت پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان با بیان اینکه استان زنجان همه‌ساله 2 کمیته نیز به این کمیته‌ها اضافه می‌کند، گفت: یکی، کمیته تبلیغات در راستای برنامه‌های تبلیغاتی است که مسئولیت آن با شهرداری زنجان بوده و دیگری کمیته جشنواره دانشجویی است که مسئولیت آن را دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده دارد.

وی در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه مجازی، اظهار داشت: در این رابطه پیشنهاد داده‌ایم که هر یک از دستگاه‌ها چند دقیقه از محصول فناورانه خود فیلمبرداری کرده و آن محصول را در قالب فیلم، معرفی کرده و مجموع این فیلم‌ها در سایت ستاد هفته پژوهش برای مشاهده و بازدید عموم، بارگزاری شود که نه فقط برای هفته پژوهش بلکه بدون محدودیت زمانی خواهد بود.

داودی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی این هفته که همه‌ساله به صورت یک همایش برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی و با تعداد نفرات محدود برگزار خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر