logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

برنامه‌های هفته پژوهش با لحاظ شرایط کرونایی برگزار شود

برنامه‌های-هفته-پژوهش-با-لحاظ-شرایط-کرونایی-برگزار-شود
استاندار زنجان گفت: پژوهش بسیار مهم و ارزشمند است و اصل، اساس و ارزش آن نباید فراموش شود اما شرایط کرونایی باید در اجرای برنامه‌های هفته پژوهش لحاظ شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی عصر امروز در جلسه شورای پژوهش استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه افرادی به صورت شخصی و انفرادی، اقداماتی را انجام می‌دهند که جامعه، خود و دیگران را دچار مشکل می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از 8 ماه از شیوع ویروس کرونا به هیچ وجه از کسی چنین حرکتی پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای که انگشت‌شمار هم هستند، دست اقداماتی می‌زنند که جامعه را به خطر می‌اندازند در حالی که باید بدانیم در شرایط کرونایی قرار داریم.

حقیقی تصریح کرد: اگر بگوییم 80 درصد جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، کفایت نمی‌کند چون عدم رعایت آن 20 درصد، کار خود را می‌کند.

وی افزود: طبیعی است که الان تنها راه علاج و پیشگیری ولز ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش گفت: باید به تناسب شرایط کرونایی، برنامه‌های هفته پژوهش را برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: باید رویکرد برنامه‌های هفته پژوهش به سمت برنامه‌های مجازی، جلسات ویدئوکنفرانسی و رسانه‌ها باشد و تعاریف جدیدتری داشته و با استفاده از این تعاریف جدید هم بتوانیم هفته پژوهش را خوب برگزار کنیم و هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: در عین حال نباید کرونا مانع برگزاری برنامه‌ها شود و برنامه‌ها نسبت به سنوات گذشته نباید نامطلوب باشد.

استاندار زنجان تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی باید سیاست‌ها و جهت‌گیری‌ها با توجه به شرایط کرونایی، تعریف شده با اقداماتی که در هفته پژوهش انجام می‌دهیم، نظم و انضباط اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس را نیز آموزش دهیم.

وی افزود: امسال نیز مانند سال گذشته 150 میلیون تومان اعتبار برای هفته پژوهش اختصاص می‌یابد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر