logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

افزایش 20 تا 26 درصدی قیمت بلیط اتوبوس در زنجان

افزایش-20-تا-26-درصدی-قیمت-بلیط-اتوبوس-در-زنجان
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از چند روز گذشته یکسان سازی نرخ بلیط اتوبوس در زنجان انجام شده است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: دوره‌ای در سال 97 انجمن صنفی زنجان به منظور رعایت حال مسافران نسبت به افزایش نرخ قیمت بلیط اقدام نکرد اما در سال 98 بر اساس دستور العمل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بحث یکسان سازی قیمت بلیط اتوبوس مطرح شد.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس این دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان یکسان سازی نرخ انجام شده است، افزود: با همکاری دستگاه‌های ذیربط قیمت بلیط بین 20 تا 26 درصد افزایش یافت.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه از چند روز گذشته یکسان سازی انجام شده است، ادامه داد: قیمت بلیط اتوبوس‌های کلاسیک 48 هزار تومان و وی آی پی 60 هزار تومان اعلام شده است.

مدقالچی با بیان اینکه یکسان سازی قیمت‌ها به نفع مسافران است، افزود: برای ادامه فعالیت شرکت‌های حمل‌و‌نقل برون شهری نیز در شرایط بیماری کرونا و با توجه به کاهش مسافر، باید چاره اندیشی می‌شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود تلاش شد تا قیمت بلیط در برخی مسیرها تا 20 درصد و برخی مسیرها تا 26 درصد افزایش یابد تا مسافران نیز شاکی نباشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر