logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۷۹۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد

برگزاری مرحله استانی جشنواره ادبیات بسیج در زنجان/ 15 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بسیج

برگزاری-مرحله-استانی-جشنواره-ادبیات-بسیج-در-زنجان-15-آذر-آخرین-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-بسیج
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: دهمین دوره مرحله اسانی جشنواره سراسری ادبیات بسیج در زنجان برگزار می‌شود.

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: دهمین جشنواره سراسری ادبیات بسیج در دو بخش استانی و کشوری در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوعات این جشنواره رازهای ارغوانی در قالب "روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دوران دفاع مقدس، مکتب سلیمانی شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب "مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: جهش تولید در قالب "اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه، الفبای ایثار و مدافعان سلامت از دیگر موضوعات این جشنواره محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کمک مومنانه در قالب "مواسات و همدلی"، زخم‌های شعله‌ور در قالب افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه و عراق از دیگر موضوعات این جشنواره انتخاب شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بیان داشت: سبک زندگی اسلامی – ایرانی در قالب "مسجد محوری، تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف،عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری، تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی و مصرف کالای ایرانی از دیگر موضوعات این جشنواره معرفی شده است.

موسوی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان محدودیتی در انتخاب موضوع ندارند، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 15 آذر ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان بخش استانی این جشنواره دی ماه امسال معرفی می‌شوند، افزود: جشنواره کشوری نیز با حضور منتخبان استان‌ها در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: مجموعه آثار منتخب این جشنواره از سوی دبیرخانه کشوری به صورت مجموعه آثار داستانی در قالب کتاب منتشر می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر