logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۷۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان:

موردی از ابتلا سالمندان زیر نظر بهزیستی زنجان به کرونا گزارش نشده است

موردی-از-ابتلا-سالمندان-زیر-نظر-بهزیستی-زنجان-به-کرونا-گزارش-نشده-است
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، هیچ سالمندی در مراکز بهزیستی استان زنجان به کرونا مبتلا نشده است.

 فرهاد میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 100 سالمند در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان زنجان از جمله مراکز توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری نگهداری می‌شوند.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری و نظارت مستمر تا کنون در هیچ یک از مراکز تحت نظارت بهزیستی موارد مشکوک به کرونا نیز گزارش نشده است.

این مسئول از نظارت و پایش مستمر سالمندان در مراکز بهزیستی استان خبرداد و گفت: مراقبت‌های لازم از سالمندان برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 انجام می‌شود.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی در مراکز استان توزیع شده است و به صورت مستمر بازرسی‌های لازم انجام می‌شود، گفت: رسیدگی به امور سالمندان در مراکز بهزیستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

میرزایی بیان داشت: فعالیت‌های بهزیستی استان زنجان برای کمک به جامعه هدف ادامه دارد و برای مراکز سالمندی نیز برنامه‌های پیشگیری پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر