logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۷۹۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

وعده مسئولان کشوری در خصوص افزایش تخصیص نهاده‌های دامی محقق نشد

وعده-مسئولان-کشوری-در-خصوص-افزایش-تخصیص-نهاده‌های-دامی-محقق-نشد
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه مسئولان کشوری قول افزایش تخصیص نهاده‌های دامی را داده بودند گفت: این موضوع تا به امروز محقق نشده است.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل نهاده‌های دامی در استان زنجان اظهار کرد: همچنان کمبود نهاده‌های دامی در استان زنجان وجود دارد و تخصیص نهاده‌ها همچنان 30 درصد از نیاز مرغداری‌ها را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان کشوری قول افزایش میزان تخصیص نهاده‌ها را داده بودند اما محقق نشد تصریح کرد: این موضوع در سایر استانها نیز اتفاق نیفتاده است.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در مورد میزان جوجه‌ریزی در استان زنجان افزود: میزان جوجه ریزی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش یافته است.

وی با تاکید براینکه اوایل مهرماه جوجه‌ریزی در استان زنجان کاهش بالایی داشت افزود: با افزایش قیمت‌ها این موضوع برطرف شد و در حال حاضر میزان جوجه‌ریزی به اندازه‌ای است که در آینده نیاز استان به راحتی تامین می‌شود.

تاراسی در مورد مشکل تخصیص آب مورد نیاز پروژه باغات شیب‌دار طارم عنوان کرد: تقریبا مشکل تخصیص آب این طرح برطرف شده است.

وی با بیان اینکه تسویه حساب با پیمانکار پروژه در مراحل پایانی است ابراز کرد: در حال حاضر این پروژه در انتظار تمدید مجوز تخصیص آب است.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه وزارت نیرو قول تخصیص آب این پروژه را در آینده نزدیک داده است بیان کرد: براساس برآوردهای انجام شده این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر