logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۷۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر ستاد دیه زنجان اعلام کرد؛

157 نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد در انتظار یاری خیرین

157-نفر-زندانی-جرایم-مالی-غیرعمد-در-انتظار-یاری-خیرین
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: هم‌اکنون 157 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با مجموع 67 میلیارد تومان بدهی، نیازمند کمک و یاری مردم خیّر و نیکوکار جهت رهایی از زندان هستند.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم مومن و نیکوکار استان زنجان به عنوان خیرین نوع‌دوست، زبانزد بوده و تاکنون نیز در بخش‌های مختلف، گره‌گشایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این زندانیان به دلیل جرایم مالی غیرعمد در زندان به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران با کمک‌های خود در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، خوشحالی خانواده‌های آنان را فراهم می‌آورند.

کریمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 134 زندانی جرایم مالی غیرعمد طی 3 مرحله با مجموع 24 میلیارد تومان بدهی از زندان آزاد شده‌اند، افزود: بدهی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی و خیرین، گذشت شاکیان، کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، آورده خود زندانیان و اعطای تسهیلات، تامین شده است.

وی ادامه داد: از مجموع زندانیان آزادشده تاکنون 4 نفر زن و 130 نفر مرد بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: مجموع کمک‌های مددکاری و گذشت شاکیان حدود 10 میلیارد تومان و کمک‌های ستاد دیه، سازمان زندان‌ها و سایر نهادهای حمایتی نیز در مجموع بیش از 3 میلیارد تومان بود.

وی اظهار داشت: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کریمی ابراز کرد: محل جدید دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان به نشانی زنجان، خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک انصار انتقال یافته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر