logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

توزیع بسته‌های آموزشی در بین 2 هزار و 154 دانش‌آموز روستایی

توزیع-بسته‌های-آموزشی-در-بین-2-هزار-و-154-دانش‌آموز-روستایی
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به 646 مدرسه روستایی استان زنجان اینترنت ندارند گفت: بسته‌های آموزشی در بین 2 هزار و 154 دانش‌آموز این مدارس توزیع می‌شود.

صیاد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی برای مدارسی روستاهایی که اینترنت ندارند اظهار کرد: این بسته‌ها در سطح روستاها در حال توزیع است.

وی با تاکید براینکه در این راستا تفاهم نامه‌ای هم با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان داریم تصریح کرد: بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان روستاهای بخش افشار، ماهنشان و مدارس روستایی ناحیه یک در حال توزیع است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید براینکه از دوازدهم آبان ماه توزیع بسته‌ها آغاز شده است افزود: این بسته‌ها در بین دانش آموزان روستاهای زنجان نیز توزیع می‌شود.

وی با تاکید براینکه این بسته‌ها در بین دانش آموزان حدود 646 مدرسه روستایی استان زنجان توزیع خواهد شد عنوان کرد: 2 هزار و 154 دانش آموز روستایی از این بسته‌ها استفاده خواهند کرد.

سلامی ابراز کرد: این بسته‌ها در بین همه دانش آموزانی که به دلیل نبود اینترنت نمی‌توانند به شبکه شاد متصل شود توزیع می‌شود.

وی ابراز کرد: مشکلی در تامین بسته‌های آموزشی نداریم و همه بسته‌ها به تعداد دانش آموزان تهیه شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: بسته‌های آموزشی برای زمستان نیز در حال تهیه است و این بسته‌ها در پایان آذرماه در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بسته‌های آموزشی در طول دو سه روز آینده در بین همه دانش آموزان روستایی توزیع می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر