logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

باند بزرگ تهیه و توزیع مواد روانگردان گل در زنجان منهدم شد

باند-بزرگ-تهیه-و-توزیع-مواد-روانگردان-گل-در-زنجان-منهدم-شد
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به انهدام باند بزرگ روان‌گردان در زنجان گفت: از این باند بیش از 53 کیلو‌گرم کشف و ضبط شد.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انهدام بان تهیه و تولید مواد روناگردان گل در استان زنجان اظهار کرد: در عملیات انهدام این باند 3 نفر از اعضای اصلی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: امسال برخورد با قاچاقچیان مواد روانگردان گل را مهمترین برنامه های مهم خود در استان قرار دادیم و به صورت ویژه به این حوزه ورود کردیم.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه اقدامات مقابله‌ای قابل توجهی در این حوزه انجام شده است افزود: کارهای اطلاعاتی زیادی در خصوص دستگیری قاچاقچیان گل انجام شده که نتیجه این اقدامات منجر به دستگیری و متلاشی شدن باندهای توزیع کننده مواد روان گردان گل در استان شده است. 

وی خاطر نشان کرد: امسال در حوزه کشفیات مواد روان‌گردان گل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 224 درصد افزایش کشف داریم.

حسین‌خانلو ابراز کرد: با رویکردی که پلیس مبارزه با موارد مخدر در پیش گرفته میزان مصرف مواد مخدر گل کاهش یافته است و دسترسی به این مواد در استان بسیار محدود شده است.

وی عنوان کرد: در راستای مبارزه با توزیع و تولید مواد روان‌گردان گل در استان زنجان بیش از 90 نفر دستگیر شدند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید براینکه در راستای در برخورد با قاچاقچیان مواد رون‌گردان گل در استان اقدامات بسیار شاخصی در استان زنجان شده و وضعیت استان در این حوزه تحت کنترل است بیان کرد: از ابتدای امسال تا به امروز بیش از 232 مواد روان گردان گل در استان زنجان کشف و ضبط شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر