logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۷۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

حماسه سازان انقلاب نباید فراموش شوند/ دشمن در جنگ اقتصادی هم ناکام می ماند

حماسه-سازان-انقلاب-نباید-فراموش-شوند-دشمن-در-جنگ-اقتصادی-هم-ناکام-می-ماند
استاندار زنجان با اشاره به حماسه‌های رزمندگان اسلام که در هشت دفاع مقدس آفریدند گفت: حماسه سازان انقلاب که شهدا و رزمندگان هستند نباید فراموش شوند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه ویژه ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی با تبریک هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبرگرامی اسلام( ص) و گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بر علیه کشورمان هر اقدام خصمانه ای که از دستشان می‌آمد کوتاهی نکردند و در اوایل انقلاب جوانان و نوجوانان عاشقانه به فرمان امام راحل گوش فرا دادند و حماسه آفریدند و با حماسه های خود شکست مفتضحانه ای را برای دشمن رقم زدند.

وی عنوان کرد: از زمانی که انقلاب ما به پیروزی رسید دشمنان اهداف شوم خود را نسبت به کشورمان آغاز کردند و در مسئله طبس شکست خوردند و بعد از آن کودتای نوژه را ایجاد کردند اما باز هم ناکام ماندند و بعد از آن که به نتیجه نرسیدند جنگ تحمیلی را به وجود آوردند و باز هم بی‌نتیجه ماندند.

استاندار زنجان با اشاره به جنگ نیابتی دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: دشمن اسلام داعشی را بر علیه اسلام ناب محمدی به وجود آورد تا به اهداف شوم خود برسد اما در این راه نیز ناکام ماند.

وی بیان کرد: دشمن امروز علیه ملت ایران جنگ اقتصادی را آغاز کرده و در این جنگ نیز ناکام خواهد ماند.

حقیقی با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با اسلحه ژ۳ به جنگ با تانک می‌رفتند افزود: امروز توان نظامی کشورمان غیرقابل مقایسه با آن دوران است و امروز کشورمان به موشکهای نقطه‌زن مجهز است.

وی با تاکید براینکه جوانان امروز کشورمان بی‌نظیر هستند افزود: موفقیت‌هایی که امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف کسب کرده به همت جوانان است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در تمام وقایع و فراز و نشیب‌ انقلاب تا به امروز کسی نقش جوانان را نمی‌تواند انکار کند افزود: جوانان امروز ثابت کردند که با عمق وجودشان به رهبر انقلاب ایمان راسخ دارند.

وی با بیان اینکه جوانان انقلاب جنگ هشت سال دفاع مقدس را ندیدند اما همواره پای آرمان‌های خود ایستادند گفت: امروز هوش سیاسی جوانان ما بیشتر از سن‌شان است.

حقیقی با اشاره به اینکه دشمن به شایستگی جوانان ما پی برده است عنوان کرد: دشمن اگر تا به امروز علیه کشورمان از دستش کاری می‌آمد قطعا کوتاهی نمی‌کرد و آنها شایستگی مردم ما را درک کردند.

وی با تاکید براینکه جوانان ما باید قدر انقلاب را بدانند افزود: امروز حماسه سازان انقلاب نباید فراموش شوند. شهدا و رزمندگان اسلام حقیقیت انکار ناپذر هستند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر