logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۷۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

عقل و شرع همواره بر مقاومت تاکید می‌کنند/ عقب‌نشینی در برابر آمریکا موجب ذلت می‌شود

عقل-و-شرع-همواره-بر-مقاومت-تاکید-می‌کنند-عقب‌نشینی-در-برابر-آمریکا-موجب-ذلت-می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هزینه مقاومت عزت و سربلندی است که همواره نظام اسلامی با عزت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: مقاومت در مقابل دشمنان همواره هزینه‌‎هایی دارد اما این هزینه کرد موجب عزت و سربلندی نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه عقب‌نشینی از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی نیز موجب ذلت می‌شود، ادامه داد: اما هزینه مقاومت کمتر از هزینه عقب نشینی در برابر دشمنان است.

امام جمعه زنجان یادآور شد: عقل و شرع هم همواره بر مقاومت تاکید می‌کنند و باید با مقاومت در برابر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه وظیفه ما مقاومت و زیربار ظلم نرفتن است، بیان داشت: بر اساس  دستور دین و رهبران دینی باید با مقاومت در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: سید الشهدا (ع) نیز با مقاومت در برابر یزید زمان ایستاد و راه آزادگی و آزاد مردی را به جهانیان نشان داد تا امروز در سایه سیره عملی حضرت امام حسین (ع) راه مقاومت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه خصلت و خوی آمریکا امپریالیستی و استکباری است، افزود: این روحیه آمریکا موجب شده تا در برابر مقاومت ملت ایران ضعیف و زبون باشد.

امام جمعه زنجان یادآور شد: کسی که به حرف‌های آمریکا توجه کند بی‌خود خوشبین است چرا که تجربه به ما نشان داده است کشوری که خوی استکباری دارد نمی‌تواند قابل اعتماد باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر