logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۷۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه رزمایش مواسات و همدلی زنجان مطرح شد؛

رزمایش مواسات لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است/ فعالیت 109 کارگاه ماسک دوزی در زنجان

رزمایش-مواسات-لبیک-به-فرمان-مقام-معظم-رهبری-است-فعالیت-109-کارگاه-ماسک-دوزی-در-زنجان
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به عنوان لبیک به مقام معظم رهبری برای دستگیری از نیازمندان است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت: در طی 8 ماه گذشته و با شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی خدمات بسیاری را به جامعه ارائه کرده‌اند که ضروری است از اقدامات این قشر تقدیر شود.

وی با بیان اینکه ضروری است برای قطع انتقال بیماری کرونا همکاری بیشتری انجام شود، ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک بزرگی به کادر درمان استان می‌کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به عنوان لبیک به مقام معظم رهبری برای دستگیری از نیازمندان، ادامه داد: نیروهای مخلص و داوطلب در این رزمایش اقدامات مطلوبی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی نیروهای جهادی و ضد عفونی معابر از اقدامات مهم استان بود که قابل تقدیر بوده و باید ادامه یابد.

آیت‌الله خاتمی برضرورت استفاده از ظرفیت طلاب در مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: باید با تشکیل بانک اطلاعات جامع از موازی کاری دستگاه‌های دست اندرکار جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه این مرحله رزمایش باید محله محور باشد، افزود: هئیت ‌مذهبی باید در دستگیری از نیازمندان ورود جدی‌تری داشته باشند.

امام جمعه زنجان بر ضرورت اقدامات جدی برای اغنای افکار عمومی برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: اقدامات باید سختگیرانه و با همراهی مردم همراه باشد چرا که کرونا شوخی بردار نیست.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از فعالیت 109 کارگاه ماسک دوزی در استان خبرداد و گفت: 50 کارگاه خانگی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ادامه داد: سپاه و بسیج از روزهای اول شیوع بیماری کرونا در میدان بوده و در تامین اقلام بهداشتی و غذایی و کمک به نیازمندان کمک رسانی کرده است.

وی از به کارگیری 30 هزار نفر روز گروه جهادی خبرداد و افزود: روزانه بیش از 5 هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

این مسئول با اشاره به ضد عفونی معابر و محله‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: در این مرحله نیز سپاه و بسیج آماده خدمات رسانی به استان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر