logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۷۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول کارگروه اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان خبر داد؛

توزیع 20 تن انواع نهاده‌های دامی در بین دامداران روستاهای استان زنجان

توزیع-20-تن-انواع-نهاده‌های-دامی-در-بین-دامداران-روستاهای-استان-زنجان
مسئول کارگروه اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان از توزیع ۲۰ تن انواع نهاده های دامی سبک وسنگین در بین اعضای شبکه دامداران در روستای تحت پوشش خبر داد.

به گزارش موج رسا; داود داداشی با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقلام به منظور تنظیم قیمت نهاده‌های دامی و توزیع انواع خوراک دام از طریق این قرارگاه تامین و با نظارت کارشناسان امور دام در اختیار دامپروران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۰ تن نهاده های دامی شامل انواع کنسانتره و جو در فاز اول در بین اعضای شبکه دامداران توزیع شد، افزود: هدف از اجرای این طرح تامین نهاده های دامی برای اعضای شبکه دامداران و روستاهای هدف است تا بتوانند با تغذیه سالم نهاده های دامی ، تلفات و بیماری های ناشی از تغذیه نادرست را کاهش داده و باعث افزایش بهره وری و تولید شوند.

مسئول کارگروه اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح با کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی، اتحادیه دامداران و کارخانه خوراک دامپروران صورت می گیرد، عنوان کرد: نهاده های دامی مذکور در روستاهای مشکین ، حاج سیران، ارزه خواران، پری، قاضی کندی، خیرآباد، کلیسا، قویی، اولی بیک و مصرآباد توزیع شد.

داداشی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تامین مواد اولیه کارخانه پیش بینی می شود توزیع نهاده های دامی در سال 1399 به 80 تن برسد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر