logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان مطرح کرد؛

تداوم اتخاذ تصمیمات برای بخش خصوصی در پشت درهای بسته

تداوم-اتخاذ-تصمیمات-برای-بخش-خصوصی-در-پشت-درهای-بسته
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به صدور برخی از بخشنامه‌ها و ایجاد مشکل برای فعالان حوزه بخش خصوصی گفت: متاسفانه تصمیمات برای بخش خصوصی همچنان در پشت درهای بسته اتخاذ می‌شود.

علی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; موج رسا با اشاره به اتخاذ تصمیمات برای بخش خصوصی در پشت درهای بسته اظهار کرد: باید دولت این موضوع را قبول کند که تصمیماتی که در مورد بخش خصوصی گرفته می‌شود نباید در پشت درهای بسته باشد.

وی با تاکید براینکه برخی از تصمیماتی که بدون حضور بخش خصوصی گرفته می‌شود مشکلات زیادی را برای فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند افزود: تصمیمات بدون نظر بخش خصوصی گرفته شده و اعمال می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه چرا باید تصمیمات بخش خصوصی در غیاب فعالان این حوزه اتفاق بیفتد بیان کرد: حاکمیت این موضوع را بپذیرد که باید به بخش خصوصی بها داده شود تا کشور از این وضعیت اقتصادی نجات یابد.

وی با بیان اینکه باید مشکلات و مسائل بانکی برای تولید کنندگان برطرف شود و تولیدکنندگان بتوانند با خیال راحت تولیدات خود را داشته باشند خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور ما مشکلات بخش خصوصی تنها مسائل بانکی نیست و بخشی از مشکلات هم به مسائل سیاسی برمی‌گردد.

یگانه در ادامه با تاکید براینکه تمام تلاش ما این است که واحدهای تولیدی استان بتوانند بازار فروش محصولات خود را پیدا کند افزود: این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و شناساندن بازار هدف صادراتی برای تولیدکنندگان یکی از اولویت‌های اصلی اتاق بازرگانی زنجان قرار گرفته است.

وی در ادامه همچنین به موضوع موانع ارزی ایجاد شده برای برخی از واحدهای تولیدی که واردات موقت داشتند گفت: این مشکل مورد بررسی قرار گرفته است اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: در مراحل تایید نهایی حل این مشکل هستیم و می‌توان گفت که این مشکل تقریبا برطرف شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر