logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان خبرداد

اجرای پویش "همه با هم مرگ بر آمریکا" توسط دانش‌آموزان زنجانی

اجرای-پویش-"همه-با-هم-مرگ-بر-آمریکا"-توسط-دانش‌آموزان-زنجانی
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از اجرای پویش "همه با هم مرگ بر آمریکا" به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان خبرداد.

به گزارش موج رسا; هادی توفیقی امروز در دیدار اعضای شورای برنامه‌ریزی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج دانش‌آموزی با نماینده ولی‌فقیه در زنجان، اظهارداشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری بسیج فصل مشترک سپاه و آموزش و پرورش محسوب می‌شود که رویکرد بسیج دانش‌آموزی کمک به اجرای  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی در زمینه کار تربیتی و تشکیلاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را انجام می‌دهد.

این مسئول با اشاره به تعطیلی مدارس، گفت: دانش‌آموزان در فضای مجازی با برگزاری رزمایش‌ها و پویش‌ها را برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را برگزار کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از تهیه یک هزار بسته لوازم التحریر توسط دانش‌آموزان استان خبرداد و افزود: به مناسبت ۱۳ آبان نیز پویش‌های مختلفی از سوی دانش‌آموزان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

توفیقی با بیان اینکه هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی بوده و برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان میعادگاه تداوم فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: شعار این هفته با عنوان دانش‌آموزان انقلاب، ایستادگی و مقاومت و استکبار ستیزی نامگذاری شده است که برنامه‌های این هفته در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت‌های این سازمان برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: دانش‌آموزان زنجانی با شرکت در پویش "آمریکا باید از منطقه برود" و "چرا مرگ بر آمریکا" یاد و خاطره 407 شهید دانش‌آموز استان زنجان را گرامیداشته و خواستار خروج سربازان آمریکایی از منطقه می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه این هفته انتقام سخت خون شهید قاسم سلیمانی بوده و مسابقه نقاشی با موضوع ترسیم جنایات آمریکا برگزار می‌شود.

توفیقی از اجرای پویش "همه با هم مرگ بر آمریکا" خبرداد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا در پشت بام منازل و حیاط توسط دانش‎آموزان سر داده شده و فیلم تهیه شده در فضای مجازی منتشر می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر