logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۷۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان مطرح کرد؛

دشمنی آمریکا با ملت ایران ثابت شده است/ بزرگترین خدمت به کشور توجه به آینده‌سازان کشور است

دشمنی-آمریکا-با-ملت-ایران-ثابت-شده-است-بزرگترین-خدمت-به-کشور-توجه-به-آینده‌سازان-کشور-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی به اندازه‌ای است که در ایام سخت کرونا، ضروری‌ترین نیازهای دارویی به ایران داده نشد در حالی که شعار حقوق بشرشان گوش عالم را کر می‌کند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در دیدار اعضای شورای برنامه‌ریزی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج دانش‌آموزی با نماینده ولی‌فقیه در زنجان، اظهارداشت: نیروی انسانی به عنوان بزرگترین ثروت و قدرت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، چرا که در سایه داشتن نیروی انسانی توانمند و دانشمند می‌توان به قدرت نظامی و سیاسی دست یافت.

وی بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج به معنای واقعی شجره طیبه بوده و جامعه اسلامی همواره از ثمرات این درخت تنومند انقلاب اسلامی بهره‌مند شده است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های خوب آموزش و پرورش اهمیت دادن به بسیح دانش‌آموزی است و یکی از تاکیدات ما نیز توجه به این نهاد مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: بزرگترین و بهترین خدمت توجه به آینده‌سازان کشور است و چرخ اقتصاد، فرهنگ، مدیریت و سیاست آینده کشور را دانش‌آموزان می چرخانند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز نظام اسلامی در خصوص بسیج دانش‌آموزی، بیان داشت: گزارش‌های ارائه شده در خصوص اقدامات بسیج دانش‌آموزی استان شیرین و دلخوش کننده بود.

وی یادآور شد: ارتباط و توجه وزارت آموزش و پرورش و سپاه به بسیج دانش‌آموزی برکات بسیاری برای کشور داشته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی در مدرسه باید هم در درس و هم در اخلاق و رفتار نمونه باشند، افزود: به بهانه فعالیت در اجتماع نباید دانش‌آموزان در درس کم کاری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت توجه دانش‌آموزان بسیجی به درس، اخلاق و دینداری از جمله انجام واجبات، سلوک با مردم و توجه به سبک زندگی تاکید کرد و گفت: بسیجی پیشتاز در همه خوبی‌ها است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به تقدیم ۴۰۷ دانش‌آموز از استان زنجان در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: دانش‌آموزان زنجانی در برابر دشمن احساس تکلیف کرده و از سنگر مدرسه به سنگر دفاع از انقلاب اسلامی پیوستند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان زنجانی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، مدارک ارزشی خود را در میدان‌های نبرد گرفته و ماندگاران همیشه تاریخ شدند.

امام جمعه زنجان با اشاره به عقب ماندگی کشور دوره پهلوی و قاجا، ادامه داد: در حالی که دنیا به سرعت به سمت جلو حرکت می‌کند، ایران پیشرفت‌های کمتری داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری جهش علمی است و این تاکید موجب شد تا ایران در بحث‌های دانش بنیان فعالیت‌ها جهشی انجام دهد، افزود: برای رسیدن به سرعت پیشرفت‌های دنیا باید از راه‌های میانبر و جهشی استفاده کرد.

آیت‌الله خاتمی گفت: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی به اندازه‌ای است که در ایام سخت کرونا، ضروری‌ترین نیازهای دارویی به ایران داده نشد در حالی که شعار حقوق بشرشان گوش عالم را کر می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بستر آموزش و پرورش آماده است و با توجه به مسئولیت سنگین دانش‌آموزان در بیانیه گام دوم انقلاب باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان متدین انقلابی وارد میدان شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر