logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد؛

آغاز مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه همزمان با هفته بسیج در زنجان

آغاز-مرحله-جدید-رزمایش-کمک-مومنانه-همزمان-با-هفته-بسیج-در-زنجان
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می‌شود.

محسن سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج و از اول آذرماه امسال مرحله دیگری از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای دستگیری از افراد آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.

وی از توزیع 3 هزار و 500 بسته غذایی همزمان با هفته بسیج در زنجان خبرداد و گفت: همچنین 5 هزار بسته بهداشتی از اول آذرماه در شهرستان زنجان از سوی بسیج توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاکیدات سردار سلامی برای استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای مقابله با بیماری کرونا و تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه‌های سلامت، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در زنجان از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در محلات استفاده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج شهرستان زنجان طی دو ماه نسبت به برگزاری برپایی ایستگاه‌های سلامت اقدام کردند، افزود: در این ایستگاه‌ها اقدام به توزیع ماسک شد.

سهندی از ادامه ضد عفونی معابر در شهرک‌های اقماری و پوسته شهر زنجان خبرداد و گفت: پایگاه‌های بسیج در روستاها و شهرها تبدیل به پایگاه سلامت شده و در محدوده سرزمینی خود فعالیت می‌کنند.

وی یادآورشد: همچنین از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان آمران به معروف استفاده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر