logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبرداد

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ابهر

تشدید-نظارت-بر-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-در-ابهر
فرماندار ابهر گفت: با دستور استاندار زنجان، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ابهر تشدید شد.

وجیه‌الله نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با دستور استاندار زنجان بازرسی‌های در شهرستان ابهر تشدید شده است و فرهنگ سازی در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر عدم رعایت‌ها در مناطق حاشیه‌ای شهرستان ابهر مشاهده می‌شود، افزود: در دو شهر صائین‌قلعه و هیدج نیز رعایت کمتری مشاهده شد که تذکرات لازم در این زمینه ارائه شده است.

این مسئول از حضور تیم‌های نظارت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زنجان از سه روز گذشته در این شهرستان خبرداد و گفت: تذکرات لازم به اصناف و واحدهای تجاری داده شده است.

فرماندار ابهر از پلمپ 15 واحد صنفی متخلف در شهرستان ابهر خبرداد و افزود: عدم رعایت فاصله اجتماعی، عدم استفاده از ماسک به ویژه در مراکز پرتجمع از علل افزایش بیماران کرونایی در ابهر محسوب می‌شود.

نوروزی با اشاره به فعالیت 3 بیمارستان در شهرستان ابهر، خاطرنشان کرد: در این سه بیمارستان 200 تخت برای بیماران کرونایی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از ظرفیت 70 تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی استفاده می‌شود، ادامه داد: 80 درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: در شهرستان ابهر جوانان نسبت به استفاده از ماسک تمایل کمتری داشته و برخی واحدهای تجاری نیز با وجود اینکه ماسک دارند از آن استفاده نمی‌کنند.

فرماندار ابهر برضرورت فرهنگ سازی برای استفاده همگان از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر