logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۷۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان:

توزیع روزانه 20 تن روغن در بازار زنجان/ کمبودها به احتکار خانگی برمی‌گردد

توزیع-روزانه-20-تن-روغن-در-بازار-زنجان-کمبودها-به-احتکار-خانگی-برمی‌گردد
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان از توزیع روزانه 20 تن روغن در استان زنجان گفت: توزیع این میزان روغن نیاز بازار را تامین می‌کند اما متاسفانه احتکار‌های خانگی عامل کمبود آن در بازار است.

جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به علت کمبود روغن نباتی در استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه کمبود روغن به احتکار خانگی برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه 20 تن روغن در سطح فروشگاه‌های سطح استان زنجان توزیع می‌شود بیان کرد: این میزان نیاز بازار را به راحتی تامین می‌کند و اکنون عامل 50 درصد کمبود روغن در استان زنجان احتکار خانگی است.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان با تاکید براینکه مردم به هیچ عنوان نگران نباشد چرا که به اندازه کافی روغن در بازار زنجان وجود دارد و مشکلی از این بابت نداریم ابراز کرد: متاسفانه جوی که در بازار در خصوص کمبود روغن ایجاد شده مردم را نگران کرده و عده از مردم چندین برابر نیاز خود روغن خریداری می‌کنند و این موضوع موجب کمبود در بازار می‌شود.

وی در خصوص نظارت بر بازار نیز ابراز کرد: بازرسی‌ها به صورت مرتب و نامحسوس از همه خوار و بار فروشان با همکاری بسیج اصناف انجام می‌شود اما اگر احتکارهای خانگی اجازه دهند هیچ مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.

علی‌محمدی با تاکید براینکه در هفته گذشته بالای 120 تن روغن در بازار توزیع شد با این حال باز هم کمبود وجود دارد افزود: متاسفانه مردم هیجانی عمل می‌کنند در حالیکه مشکلی در بازار وجود ندارد.

وی همچنین در مورد علت افزایش قیمت حبوبات در استان زنجان نیز عنوان کرد: هزینه‌های تولید عامل افزایش قیمت حبوبات در زنجان شده و هزینه‌های داشت و برداشت حبوبات بسیار افزایش یافته که این موضوع بر قیمت نهایی و عرضه آن در بازار تاثیر گذاشته است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر