logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۷۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز اورژانس استان زنجان خبر داد؛

رئیس اورژانس خرمدره، دومین شهید مدافع سلامت در استان زنجان

رئیس-اورژانس-خرمدره،-دومین-شهید-مدافع-سلامت-در-استان-زنجان-
رئیس مرکز اورژانس استان زنجان با اشاره به شهادت رئیس اورژانس خرمدره گفت: متاسفانه آقای حمزه مقدم در اثر مبتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

اصغر جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش تعداد ماموریت های کرونایی در استان زنجان اظهار کرد: تعداد کدهای کرونایی نیز اضافه شده و در تلاش هستیم خدمات مطلوبی را برای مردم ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار خدمات رسانی به بیماران کرونایی سایر ماموریت ها نیز انجام می شود و مشکلی در خدمات رسانی در اورژانس استان زنجان وجود ندارد. 

رئیس مرکز اورژانس استان زنجان با اشاره به شهادت رئیس بخش اورژانس خرمدره بیان کرد: ایشان 20 سال در اورژانس خرمدره به مردم خدمت رسانی کردند اما متاسفانه در چند روز گذشته علائم کرونا را داشتند و دراثر این بیماری با مشکلات قلبی مواجه شدند و کار احیا نیز جواب نداد و به جمیع شهدای حوزه سلامت پیوستند.

وی با بیان اینکه تعداد کدهای کرونا شهرستان زنجان را به 3 کد افزایش دادیم و در هر شهرستان نیز یک کد کرونا فعال است عنوان کرد: در حال حاضر تعداد کدها جوابگوی وضعیت فعلی است و مشکلی وجود ندارد.

جعفری با تاکید براینکه اگر نیاز به افزایش تعداد کدهای کرونا باشد آمادگی کاملی برای افزایش دادن تعداد کدها داریم بیان کرد: به دلیل افزایش شیوع کرونا تعداد عملیات ها نیز افزایش یافته است.

وی در خصوص کمبود تجهیزات اورژانسی نیز گفت: کمبودها همیشه وجود دارد و در حاضر نیز این کمبودها را داریم اما تا به امروز اجازه ندادیم کمبودها خللی در خدمات رسانی به بیماران ایجاد کند.

رئیس مرکز اورژانس استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کادر اورژانس به بیماری کرونا مبتلا شدند افزود: از مردم درخواست میکنیم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده و بیماری کرونا را جدی بگیرند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر