logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۷۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
در جلسه شورای اداری استان زنجان مطرح شد؛

تکانه‌های اقتصادی امروز ناشی از عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است

تکانه‌های-اقتصادی-امروز-ناشی-از-عدم-توجه-به-اقتصاد-مقاومتی-است
نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکانه‌های اقتصادی امروز ناشی از عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: تحرکات آمریکا و دولت فرانسه در بی‌احترامی و بی‌ادبی نسبت به پیامبر گرامی اسلام موجب شد تا وجدان عمومی در سراسر دنیا به این موضوع عکس‌العمل نشان دهند.

وی با بیان اینکه توهین به مقدسات اسلامی کار جدیدی نیست و استکبار جهانی هر چه زور داشته است در 40 سال گذشته نسبت به نظام اسلامی روا داشته است، افزود: انقلاب برای بسط و گسترش عدالت در جهان بوده است اما دشمنان جمهوری اسلامی این موضوع را بر نمی‌تابند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نوکران مسلمان نمای آمریکا در منطقه که روی داعش را در نوکری سفید کرده‌اند، معاندین، مخالفان نظام و منافقین نسبت به نظام اسلامی دشمنی می‌کنند، افزود: باید هوشمندانه، عالمانه و برنامه‌ریزی شده در میدان وارد شده و مبارزه واقعی انجام داد.

 *ضرورت حضور میدانی مدیران برای حل مشکلات مردم

استاندار زنجان برضرورت حضور میدانی مدیران برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: باید ضمن تکریم مردم با آنها رو راست بوده و در میدان مشکلات مردم را حل کرد.

حقیقی با بیان اینکه هزینه برق مصرفی مشترکان از اول آبان بر اساس الگوی مصرف دریافت می‌شود، افزود: 60 درصد مشترکان خوش مصرف‌‌ها هستند که باید تلاش کنیم خوش مصرف‌ها در ردیف کم مصرف‎ها قرار گیرند.

وی ادامه داد: حدود 7 تا 8 درصد مصرف کنندگان برق در زمره پر مصرف هستند که 23 درصد برق را مصرف می‌کنند که ضروری است این افراد نیز الگوهای شرکت توزیع برق را رعایت کنند تا به ضرر کشور تمام نشود.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت استان زنجان در خصوص بیماری کرونا، گفت: مرگ و میر کرونا در زنجان بیشتر شامل سالمندان است و زنجان جزو سه استان اول در زمینه محسوب می‌شود.

استاندار زنجان گفت: بعد از گذشت هشت ماه از بیماری کرونا،از هیچ کس پذیرفته نیست پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت نکند و باید ماسک زدن از خانه تا خانه را رعایت شود.

حقیقی برضرورت ایجاد آرامش در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم را به معنای واقعی تکریم کرده و مشکلات مردم را حل کنیم.

"حجت‌الاسلام علی ناصر" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به برگزاری برنامه‌های 13 آبان در استان زنجان، اظهار داشت: حمایت رئیس جمهور فرانسه از نشریه شارلی ابدو محکوم بوده و این عمل توسط گروه‌های مختلف محکوم شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های 13 آبان در فضای مجازی، ادامه داد: فضا سازی شهری متناسب با این ایام از سوی دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود.

این مسئول از برگزاری کارگروه فضای مجازی برای 13 آبان خبرداد و گفت: مسابقه پیامکی با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار می‌شود.

  *برگزاری برنامه نمادین 13 آبان در زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از ارائه برخی منابع در شبکه آموزشی شاد متناسب با 13 آبان و میلاد پیامبر گرامی اسلام خبرداد و گفت: برنامه نمادین 13 آبان به صورت محدود با فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز مسجد جامع زنجان برگزار می‌شود.

"مصطفی طاهری" نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه اظهار داشت: توهین و اهانت به پیامبر گرامی اسلام محکوم بوده و پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسوی نشان می‌‌دهد نظام اسلامی در عمق اروپا و بدونه مردمی جهان نفوذ دارد.

وی برضرورت توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: در حال حاضر مشکلات بانک مرکزی در خصوص تهاتر حل شده است و روند صادرات و واردات تسهیل شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد تورم در جامعه به دلیل کسری بودجه دولت، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی عملکرد و رویکرد کشور متناسب نسبت و اگر در سال اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور را مقاوم می‌کردیم، امروز این تکانه‌ها را تجربه نمی‌کردیم.

طاهری با اشاره به اختلاف مجلس و دولت در تامین منابع طرح سبد حمایتی، گفت: عدم هوشمندی و استفاده نکردن از ظرفیت سامانه‌ای موجب ایجاد مشکلات اساسی برای کشور شده است.

وی برضرورت کار جهادی برای جذب منابع بیشتر برای استان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های خارج از بودجه عادی برای جذب اعتبار استفاده شود تا بحث توسعه استان متوقف نشود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی استان زنجان برضرورت حل مشکل امید برق تاکید کرد و گفت: باید مشکلات این طرح حل شود تا در اجرا با مشکل مواجه نشود.

حجت‌الاسلام مهدی باقری دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه، برضرورت تاسی به سیره پیامبر گرامی اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: خدمات نظام اسلامی در 40 سال گذشته به مردم هر سال پربارتر شده است اما برای کاهش فشار اقتصادی به مردم باید تکریم ارباب رجوع نیز مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه کاهش رنج و آلام مردم ناتوان با اخلاق حسنه بیشتر نمود می‌یابد، ادامه داد: مردم به اندازه کافی مشکل دارند و نباید با بد اخلاقی آنها را از نظام نا امید کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر