logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۷۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان زنجان مطرح شد؛

انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر استکبار ستیزی ملت ایران ندارد

انتخاب-هر-فردی-در-آمریکا-تاثیری-بر-استکبار-ستیزی-ملت-ایران-ندارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر روند ادامه راه نظام اسلامی نخواهد داشت و مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌یابد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان به عنوان یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که گرامیداشت آن ضروری است.

وی با بیان اینکه تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مهمترین رویدادهای این روز است، افزود: شعار این روز استکبار ستیزی است و استکبار ستیزی تعطیل بردار نیست.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های 13 آبان در زنجان، گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا مراسم تجمعی به این منظور برگزار نشود و بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به همزمانی 13 آبان با برگزاری انتخابات در آمریکا، بیان داشت: انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر روند ادامه راه نظام اسلامی نخواهد داشت و مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام ناصر برگزاری مسابقه پیامکی، اجرای گروه‌های سرود و برگزاری تجمع نمادین را از برنامه‌های 13 آبان در زنجان عنوان کرد و گفت: این تجمع به صورت نمادین از شبکه اشراق زنجان پخش می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان در راستای گرامیداشت 13 آبان در دو بستر نرم افزاری شاد و ایتا برگزار می‌شود.

هادی توفیقی بیان داشت: در برنامه ویژه‌ای دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های خود پرچم آمریکا را آتش زده و عکس‌ها و فیلم‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

نماینده بسیج دانشجویی استان زنجان نیز از تغییر شکل برنامه‌های 13 آبان خبرداد و گفت: در دانشگاه‌های استان برنامه ویژه‌ای به مناسبت 13 آبان برگزار می‌شود.

بیگدلی یادآور شد: بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی بوده و فضا سازی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، گفت: 182 گروه تلگرامی و اینستاگرامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های 13 آبان را برگزار می‌کنند.

علیرضا نوری بیان داشت: ضروری است اهداف 13 آبان برای دانش‌آموزان تبیین شده و نسل استکبار ستیزی برای آینده تربیت شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر