logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۷۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرم‌دره:

70 درصد تخت‌های بیمارستانی خرم‌دره به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

70-درصد-تخت‌های-بیمارستانی-خرم‌دره-به-بیماران-کرونایی-اختصاص-یافته-است
فرماندار خرم‌دره گفت: در حال حاضر 70 درصد تخت های بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

حجت محمدی امروز در گفت‌و ‌با خبرنگار اموج رسا; ظهار داشت: با همکاری و مساعدت خوب مردم و کسبه در بحث پیشگیری و زنجیره قطع کرونا موفقیت‌های مطلوبی کسب شده است.

وی با بیان اینکه با پایان فصل کاری و مراجعان مهاجران به شهرستان‌های اطراف از تعداد بیماران کاسته می‌شود، افزود:  مهاجر پذیر بودن خرم‌دره موجب شده تا تعداد بیماران در این شهرستان افزایش یابد اما با تدابیر اندیشیده شده و برگزاری جلسات مختلف مدیریت لازم انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه خرم دره جزو شهرستان‌هایی است که مردم بیشترین میزان رعایت را دارند، افزود: فعالیت در همه واحدهای تولیدی ملزم به استفاده از ماسک بوده در صورت مشاهده تخلف آن واحد پلمپ می‌شود.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 25 واحد دارای مشکل پلمپ شدند، افزود: نظارت ها تشدید شده و این شرایط ادامه خواهد داشت تا همگان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: شهرستان خرم‌دره جزو مهاجرت پذیرترین شهرستان‌های استان زنجان محسوب می‌شود و کارگران فصلی بیشماری از هیدج، صائین قلعه و ابهر به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه 60 درصد بیماران کرونایی از اهالی این شهرستان هستند، افزود: مابقی بیماران از شهرستان‌های همجوار در این شهرستان بستری شده‌اند.

این مسئول بیان داشت: آمار بستری‌ها در بیمارستان بوعلی در موج دوم کرونا بالاتر است اما شهرستان از آمادگی لازم برخوردار است.

فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: 70 درصد تخت‌های شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است که امیدواریم این میزان کاهش یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر