logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۷۸۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌های کشور تا پایان سال نهایی می‌شود

طرح-جامع-پدافند-غیرعامل-استان‌های-کشور-تا-پایان-سال-نهایی-می‌شود
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌های کشور تا پایان سال نهایی می‌شود.

علی اکبر شاهوردیان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برابر برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور و به دلیل ادامه‌دار بودن شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های این هفته به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ برنامه تجمعی برای این هفته پیش‌بینی نشده است، افزود: همایش ملی پدافند غیرعامل نیز با حضور وزیر کشور در قالب وبینار به منظور ارائه برنامه‌های سازمان و واکاوری برای سال 1400 برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های متنوعی از جمله سمینارهای تخصصی، پدافند زیستی و همایش سایبری نیز به صورت وبینار برگزار می‌شود.

جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: رزمایش‌های متنوع نیز به صورت میدانی اجرایی و مصاحبه‌های تخصصی در صدا و سیما انجام می‌شود.

شاهوردیان با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل برخی استان‌های کشور نهایی شده است، افزود: طرح زنجان نیز مورد تایید سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گرفته است و تا پایان سال همه طرح‌ها به تدوین می‎رسد.

وی گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل هر استان متناسب با دارایی‌ها، خطرات و زیرساخت‌ها تدوین می‌شود چرا که هر استان دارای زیرساخت‌های متفاوتی است.

جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: صیانت از مردم در مواجه به حوادث و سوانح در کشور از ماموریت‌های مهم این سازمان بوده و برای این مهم تلاش می‌شود.

شاهوردیان با بیان اینکه حفظ و تقویت زیرساخت‌های کشور برای این سازمان مهم است، ادامه داد: مراکز حیاتی کشور در مقابل حوادث و تهدیدها باید حفظ شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر