logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۷۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

بازرسی نامحسوس از نانوایی‌های سطح استان زنجان/ با فروش غیرقانونی آرد به شدت برخورد می‌کنیم

بازرسی-نامحسوس-از-نانوایی‌های-سطح-استان-زنجان-با-فروش-غیرقانونی-آرد-به-شدت-برخورد-می‌کنیم
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به جلوگیری از تخلفات فروش آرد یارانه‌ای در بازار آزاد گفت: بازرسی از نانوایی‌ها افزایش یافته است.

ناصر  فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تفاوت بالای قیمت آرد یارانه‌ای با آرد آزاد اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی، اتحادیه، بازرسان اصناف و صمت در این باره موظف شدند نظارت‌های خود را افزایش دهند.

وی با تاکید براینکه بازرسی‌های نامحسوس از نانوایی‌ها انجام می‌شود ابراز کرد: مردم نیز نانوایی‌هایی را که در ساعت مشخص شده فعالیت ندارند را به سامانه 124 اطلاع دهند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورت دریافت گزارش تخلف بلافاصله بازرس به محل نانوایی جهت ثبت تخلفات اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه سرانه ما در گندم و آرد بالا است افزود: در حال حاضر نیز وضعیت ما در پخت نان بهتر است و به لحاظ آرد نیز هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

فغفوری با تاکید براینکه در حوزه آرد صنعتی نیز مشکلاتی وجود ندارد ابراز کرد: آرد صنعتی نیز با قیمت تعیین شده در بین واحدهای تولیدی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت آرد صنعتی با مصرف خانوارها متفاوت است خاطر نشان کرد: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها افزایش یافته و با متخلفان این حوزه به شدت برخورد می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر