logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۷۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد تنطیم بازار زنجان مطرح شد؛

تغییر خط تولید کارخانجات، عامل کمبود روغن

تغییر-خط-تولید-کارخانجات،-عامل-کمبود-روغن
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: کمبود روغن جامد به دلیل تغییر خط تولید کارخانجات در کشور است که در زنجان نیز موجب کمبود شد.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امروز در جلسه ستاد تنظیم استان زنجان، اظهارداشت: سطح شهرستان زنجان به سه قسمت برای نظارت تقسیم شده است و برای هر منطقه دو‌گروه و دو گروه نیز برای نظارت نانوایان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دو گروه برای مبارزه با قاچاق در نظر گرفته شده است و با همکاری جهاد کشاورزی و مجموعه مرغداران مشکل تخم مرغ به ثبات رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر  قیمت نهایی مرغ گرم  ۲۰ هزار تومان است و در زمینه تزریق مرغ گرم وضعیت خوبی وجود دارد، افزود: ۳۵۰ تن مرغ مجددا تزریق شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان داشت: قیمت مرغ منجمد در استان به ۱۵ هزار تومان افزایش یافته است که ۳۵ تن دیروز و  ۱۵ تن فردا در استان توزیع می‌شود.

فغفوری کمبود روغن جامد را به دلیل تغییر خط تولید کارخانجات در کشور اعلام کرد و گفت: در چند روز گذشته روغن جامد توسط یک شرکت پخش به میزان ۱۰ تن برای مصارف خانگی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه روغن وضعیت خوبی در استان وجود داشته و در زمینه روغن خوراکی مشکلی نداریم، بیان داشت: ۸۰ تن روغن مایع در روزهای آینده توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: مشکلی در تولید مرغ در استان نداریم و قیمت‌گذاری جدید در سطح استان مدیریت می‌شود.

تاراسی تصریح کرد: کمبود بذر گندم که تاثیر بسزایی برای تولید دارد در استان حل شده است و ۸۵ درصد بذر تولید استان کشت شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان نیز برضرورت افزایش ساعت کاری بازرسان اتاق اصناف تاکید کرد و گفت: باید این زمان افرایش یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر