logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۷۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم همکاری فرمانداران با کنگره 3535 شهید زنجان

لزوم-همکاری-فرمانداران-با-کنگره-3535-شهید-زنجان
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بر لزوم همکاری فرمانداران با کنگره 3535 شهید زنجان خبر داد.

 شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: ساختمان کنگره 3535 شهید استان زنجان فعالیت خود را آغاز و کمیته‌های این کنگره در ساختمان مذکور مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به چاپ 5 کتاب کنگره شهدای استان زنجان، گفت: از پنجم آبان ماه این کتب در سطح استان توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان هزینه چاپ کتاب شهید "سهراب اسماعیلی" را تقبل کرده است، افزود: یادمانی در محوطه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای یکی از شهدای استان راه‌اندازی می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به همکاری مطلوب شهرداری زنجان برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، بیان داشت: سفری برای استفاده از تجارب نرم‌افزاری و یادمان‌سازی برخی استان‌های کشور این هفته با همکاری شهرداری زنجان انجام می‌شود.

 موسوی با اشاره به همکاری مطلوب شهردار زنجان و معاون فرهنگی و اجتماعی وی با ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز سه کتاب را چاپ کرده است و کتاب شهدای فرهنگی استان زنجان تجدید چاپ می‌شود.

وی در خصوص برنامه ارائه شده از سوی کمیته فرهنگی کنگره 3535 شهید استان زنجان، گفت: با وجود برگزاری جلسات این کمیته، هنوز خروجی فعالیت‌ها گزارش نشده است.

این مسئول با اشاره به همکاری مطلوب کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با کنگره 3535 شهید استان، گفت: از 25 کتاب تعهد شده، 9 جلد آماده سازی شده است و قرار است پشتبیانی 50 درصدی مالی از سوی ستاد کنگره برای این امر انجام شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از آغاز فعالیت ستاد یادواره شهرستان ابهر خبرداد و گفت: در شهرستان ایجرود نیز با همه خانواده شهدای مقیم شهرستان مصاحبه انجام و اسناد جمع‌آوری شده است.

موسوی از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست پیگیر اجرای برنامه‌های کنگره 3535 شهید استان باشند چرا که شهدا ولی نعمتان مردم و مسئولان هستند و کرسی‌ها و صندلی‌های سیاست مدیون خون شهدا است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته جمع‌آوری و تکریم کنگره 3535 شهید استان، گفت:  120 هزار سند شهدا به مخزن کنگره منتقل شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از دهه فجر دیدار با خانواده شهدا انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از طریق آقای گیوه‌ای عکاس دفاع مقدس زنجان با انجمن عکاسان کشور همکاری برای اسکن نگاتیوهای موجود از دوران دفاع مقدس آغاز شده است، بیان داشت: کتاب عکس رزمندگان و شهدای استان زنجان تا زمان کنگره چاپ و در این کنگره رونمایی می‌شود. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر