logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۷۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان:

مسئولان زنجانی اراده‌ای برای حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان ندارند

مسئولان-زنجانی-اراده‌ای-برای-حل-مشکلات-کارخانه-روغن-نباتی-جهان-ندارند
معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت: متاسفانه مشکل روغن نباتی جهان، نبود عزم و تصمیم جدی در استان برای راه‌اندازی است.

علیرضا جراحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات عدیده شرکت روغن نباتی جهان، اظهار داشت: وضعیت امروز روغن نباتی جهان مصداق بارز عدم فهم اقتصاد مقاومتی است.

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان تصریح کرد: متاسفانه مشکل روغن نباتی جهان، نبود مواد اولیه یا نبود بازار فروش نیست؛ بلکه نبود عزم و تصمیم جدی برای راه‌اندازی است.

جراحی خاطرنشان کرد: روغن نباتی جهان تنها یک کارخانه تولید روغن نیست؛ بلکه این مجموعه دارای انواع دستگاه‌هایی همچون دستگاه ساخت بطری پلاستیکی و درب پلاستیکی، دستگاه ساخت حلبی برای روغن و.. است که هر یک برای خود کارخانه‌ای جدا هستند.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ادامه داد: چه اتفاقی افتاده که شرکت عظیم جهان با این همه پتانسیل تبدیل به کارخانه بی‌کار شده است.

 وی افزود: سلسله جلسات 4ماه اخیر، بازدید از کارخانه، جلسه با مسئولان استانی و مصاحبه با کارگران جهان که حقیقتا قشر ضرر کرده‌اند یک مسئله را برای ما مشخص کرد و آن هم این بود که نه از سوی مالک شرکت و نه مسئولان، اراده‌ای برای حل مشکلات شرکت وجود ندارد.

جراحی با بیان اینکه متاسفانه در سال جهش تولید، شاهد خاموش شدن چراغ‌های این شرکت مهم شدیم، اضافه کرد: مسئولان مدام مشکلات را به یکدیگر پاس کاری می‌کنند و از زیر بار مسئولیت جهان شانه خالی می‌کنند؛ گویا این کارخانه، فرزند ناتنی استان است!

این فعال دانشجویی اظهار داشت: شاید بتوان گفت خصوصی‌سازی سم کشنده صنعت کشورمان شده و این سم، تولیدات کارخانه‌ای که روزگاری روزانه 400 تن تولید داشت را تبدیل به  کارگاهی کرده که تولید آن به300 تن درشش ماه اول سال رسیده است.

جراحی افزود: کارخانه‌ای که 600 نفر کارگر داشت به 60 نفر رسیده و آیا یک دهم شدن تعداد کارگران این شرکت  برای استان و کشور دردناک نیست؟

 معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ابراز داشت: آیا زمان آن نرسیده تا مسئولان استانی یک صدا به مقابله ویروس کشنده جهان بروند؟

جراحی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان زنجان ان شاءالله تا رفع کامل مشکلات روغن نباتی جهان در میدان مطالبه‌گری خواهند بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر