logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۷۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

افزایش 100 درصدی قیمت لاستیک در زنجان/ نوسانات ارزی موجب نوسانات قیمت لاستیک شده است

افزایش-100-درصدی-قیمت-لاستیک-در-زنجان-نوسانات-ارزی-موجب-نوسانات-قیمت-لاستیک-شده-است
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش قیمت لاستیک خودرو در استان زنجان گفت: قیمت برخی اقلام لاستیک ‌تا دو برابر با تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزایش یافته است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع لاستیک در استان زنجان اظهار کرد: نظارت بر نحوه توزیع لاستیک در استان زنجان افزایش یافته و بازرسان در حین توزیع لاستیک نظارت لازم را انجام می‌دهند و صدور حواله‌های لاستیک نیز به صورت مرتب کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لاستیک در حال حاضر با ارز نیمایی وارد کشور می‌شود تصریح کرد: قیمت برخی از اقلام لاستیک‌ امسال حدود 50 درصد طی دو مرحله نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان ابراز کرد: افزایش قیمت در انواع لاستیک‌ متفاوت است و در برخی حدود 70 درصد  و در برخی‌دیگر  45 درصد بوده است.

وی با تاکید براینکه قیمت‌ها متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی متغییر است بیان کرد: در برخی از لاستیک‌ها نیز شاهد افزایش قیمت 100 درصدی نیز هستیم.

مسلمی با اشاره به افزایش قیمت برخی از لاستیک‌ها تا 2 برابر نسبت به سال گذشته ابراز کرد: قیمت افزایش لاستیک در دو مرحله با تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: از تیرماه ارز 4200 تومانی برای واردات تمامی لاستیک‌ ماشین‌ها سنگین و سبک حذف شده و واردات همه لاستیک‌ها با ارز نیمایی انجام می‌شود.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه سهمیه‌ لاستیک‌ با اخذ برگ سبز خودرو و تعویض در محل انجام می‌شود گفت: در زمان توزیع لاستیک نیز بازرسان به صورت سرزده از محل‌های توزیع بازدید می‌کنند.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر