logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۷۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات کوهنوردی استان زنجان:

اردوی انتخابی مسابقات المپیک سنگنوردی در زنجان برگزار می‌شود

اردوی-انتخابی-مسابقات-المپیک-سنگنوردی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی مسابقات المپیک سنگنوردی در رشته کامباین زنان و مردان و همچنین اردوی انتخابی مسابقات سرعت ساحلی مردان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (30 مهر و اول آبان) به میزبانی این هیات در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

حمید رکابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اردوی انتخابی المپیک مسابقات کامباین بخش مردان با حضور ۲۱ نفر برگزار خواهد شد که 4 نفر از زنجان در بین شرکت‌کنندگان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: بخش بانوان این رشته با حضور ۸ نفر برگزار خواهد شد که در بین آن‌ها 2 نفر از ورزشکاران زنجانی حضور دارند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی مسابقات سرعت ساحلی نیز با حضور ۲۴ ورزشکار برگزار خواهد شد که ۸ نفر از زنجان در بین رقابت‌کنندگان حضور دارند.

وی با اشاره به رعایت بسیار سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی، پروتکل‌های بهداشتی از لحظه ورود ورزشکاران به زنجان در تمام زمان‌های حضور ایشان از محل اقامت تا محل برگزاری رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده تا فردی دچار آسیب نشود.

رکابی افزود: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی شهروندان این مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیات کوهنوردی زنجان دارای امکانات خوبی است، اظهار داشت: اما این امکانات با وجود پتانسیل‌ها و استعدادهای بسیار در زنجان، ناکافی بوده که حمایت بیش از بیش مسئولین را می‌طلبد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر