logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۷۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

دانش آموزان 346 مدرسه روستایی استان زنجان به اینترنت دسترسی ندارند/ احتمال برگزاری کلاسهای حضوری در روستاها

دانش-آموزان-346-مدرسه-روستایی-استان-زنجان-به-اینترنت-دسترسی-ندارند-احتمال-برگزاری-کلاسهای-حضوری-در-روستاها
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزش 346 مدرسه روستایی استان زنجان دسترسی به اینترنت ندارند.

صیاد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت آموزش در مدارس روستاهایی که به اینترنت دسترسی ندارند اظهار کرد: به احتمال زیاد مصوبه ستاد کرونا تغییر پیدا کند و آموزش در مدارس روستاهایی که اینترنت ندارند به صورت حضوری برگزار شود.

وی با تاکید براینکه اگر وضعیت شیوع بیماری تغییر پیدا نکند تصمیم ستاد کرونا همچنان آموزش غیرحضوری باشد بسته‌های آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد تصریح کرد: در حال تهیه بسته‌های آموزشی‌ هستیم و این بسته در صورت تداوم آموزشی غیرحضوری در بین 346 مدرسه روستای استان زنجان توزیع می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در این روستاها بستر برای راه اندازه اینترنت فراهم نیست عنوان کرد: در برخی از مدارس روستایی اینترنت وجود دارد اما اهالی روستا مشکل دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه جمعیت دانش آموز هر مدرسه روستاهایی که دسترسی به اینترنت ندارند کمتر از 20 نفر است افزود: در این دو هفته در این روستاها آموزش به صورت ارتباط مستقیم معلم با دانش آموز انجام می‌شود.

سلامی تاکید کرد: با وزارت آموزش و پرورش در ارتباط هستیم تا مجوز برقراری کلاس‌ها را از ستاد ملی کرونا دریافت کنیم و مدارس روستاهایی که مشکل اینترنت دارند به صورت حضوری باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید براینکه این بسته‌ها توسط آموزش و پرورش تهیه شده است گفت: در قبال این بسته‌ها هیچ هزینه‌ای از دانش آموزان دریافت نخواهد شد.

وی عنوان کرد: تعطیلی مدارس روستایی در استان دومین هفته است اما به احتمال زیاد دستورالعمل ستاد کرونا در خصوص برگزاری کلاس‌ مدارس روستایی امروز یا فردا تغییر پیدا کند و کلاس‌های به صورت حضوری باشد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر